  • 11. Data: 2009-02-10 07:15:42
    Temat: Re: Jak inwestuje elita narodu na Goldenie
    Od: x <l...@p...fm>

    Dieter napisał(a):
    > Polecam dyskusje podjete przeze mnie na GoldenLine (forum tzw. elity narodu
    > i wyksztalciuchow):

    > hm... no nie wiadomo czy smiac sie czy plakac.

    Moj kolega ma syna , ktory ostro wystartowal na poczatku studiow jako
    doradca finansowy w jakiejs piramidalnej firmie. Jego trzeba bylo
    posluchac!!! Po kilku szkoleniach caly swiat mial u stop. Poki co
    skonczylo sie , ze umoczyl ojcowskie pieniadze (naprawde sporo)na okolo 30%.
    Teraz najciekawsze...obaj sie ciesza bo zarzadzajacy tymi pieniedzmi
    obiecuja im mega zyski za kilkanascie lat kiedy ojciec przejdzie na
    emeryture

  • 12. Data: 2009-02-10 07:26:17
    Od: k...@o...pl

    > Polecam dyskusje podjete przeze mnie na GoldenLine (forum tzw. elity narodu
    > i wyksztalciuchow):

    A cóż to Dietery? Spodziewane wzrosty nie przynoszą zamierzonych efektów??? Za
    mało kaski wpływa na GPW???
    Dobry kawał z tym studentem, a jeszcze lepszy " nie rozumiecie co on pisze" :-
    ))) Dziwne o Jarze to samo mówili. Oj dupki, dupki naganiacze. A co do astro to
    wszelkie zjawiska opisuje się matematyką a nie w zjawiskach jest ukryta
    matematyka jak ty to twierdzisz czyli najpierw zjawisko a później opis. To, że
    czasem wydaje się być inaczej to nie znaczy, że tak jest.

  • 13. Data: 2009-02-10 07:26:56
    Od: "Dieter" <d...@g...pl>

    Co ciekawe, najmadrzej pisza na Goldenie wlasnie studenci stanowiacy
    nieliczna grupe i traderzy (real market). Zadaja pytania na priva, chca sie
    rozwijac, prosza o materialy. Managerowie i sprzedawcy nie przyjmuja do
    siebie zadnych nowosci i opinii niezgodnych z tym czego nauczano ich podczas
    szkolen sprzedazowych.

    Jeden koles polecil mi nawet nie narzekac na wyniki funduszy, bo jest tez
    Aegon bessa, a ten jest na plusie. Tylko po cholere w takim razie sa te
    fundusze skoro mam sam przewidywac zmiany trendow? Gdyby klient funduszu
    potrafil okreslac zwroty rynkowe, to nie bawilby sie w zamiane Aegon na Aegon
    Bessa, tylko sam by tlukl kase na akcjach i futach.

    D.

  • 14. Data: 2009-02-10 07:31:00
    Od: "Dieter" <d...@g...pl>

    Usmiechnij sie, ladny dzien przed nami. Badz mily chociaz dzisiaj.

    D.

  • 15. Data: 2009-02-10 07:47:13
    Od: k...@o...pl

    > Usmiechnij sie, ladny dzien przed nami. Badz mily chociaz dzisiaj.
    >
    > D.

    Nie ma sprawy jak wyzbędziesz się szarlatanerii. Dieter wiesz, że ludzie o
    ciasnych umysłach są w stanie uwierzyć w to co głosisz, ale też wiesz czym to
    się dla nich skończy. To cię nastraja tak dobrym humorem???

  • 16. Data: 2009-02-10 07:59:26
    Od: "Dieter" <d...@g...pl>

    Ludzie o ciasnych umyslach lykaja wylacznie to co podaje sie im w ksiazkach
    od ekonomii. Spojrz na takiego Adiego z tego forum. Kiedys byl cienki jak
    nogi wrobla, a dzisiaj? Sam jestem pod wrazeniem.

    D.

  • 17. Data: 2009-02-10 08:10:29
    Od: Maciej Zywno <m...@g...pl>

    skippy wrote:
    > Krótko czytasz Dietera albo nie umiesz czytac.

    Skippy, toz to wredny, nieuczciwy argument! Skipped.
    Maciek

  • 18. Data: 2009-02-10 08:22:08
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > od ekonomii. Spojrz na takiego Adiego z tego forum. Kiedys byl cienki jak
    > nogi wrobla, a dzisiaj? Sam jestem pod wrazeniem.

    Dieter, znam nieco ciaśniejsze umysły i takie miałem na myśli. Leki
    homeopatyczne też wydają się być lepsze, a jakiś uzdrowiciel to dopiero
    cudotwórca. Adiego? Jakoś nie kojarzę, a tym bardziej tego jaki jest gruby.
    Jeszcze raz Ci powtórzę: perspektywa drobnego spekulanta nie jest najlepszą
    perspektywą. Zważcie również, że czytają was starzy forumowicze i powtarzający
    się schemat waszych wywodów jest conajmniej śmieszny.

  • 19. Data: 2009-02-10 08:35:18
    Od: "Dieter" <d...@g...pl>

    Podaj w takim razie cos na temat swoich metod i bedzie jakas nowosc.

    D.

  • 20. Data: 2009-02-10 08:53:52
    Od: k...@o...pl

    > Podaj w takim razie cos na temat swoich metod i bedzie jakas nowosc.
    >
    > D.

    Dieter, ja tu już chyba wszystko powiedziałem. Znasz przysłowie: "im dalej w
    las tym ciemniej" albo "wiem, że nic nie wiem" to w wyniku doświadczenia. A
    zasady? Proszę bardzo:
    1. Trzymaj się od giełdy z daleka.
    2. Jeżeli odrzucasz 1 to nie przjmój strat na akcjach nawet jak byś miał je
    trzymać do końca życia, a w miarę możliwości powiększaj ich ilość, jednak nie
    za wszelką cenę. Lepiej zostać z tą samą ilością niż dopuścić aby odjechały bez
    nas.
    3. Jeżeli odrzucasz 2 to jesteś hazardzistą i najlepiej wróć do 1.