  • 41. Data: 2009-02-10 13:59:44
    Temat: Re: Jak inwestuje elita narodu na Goldenie
    Od: " " <k...@g...pl>

    > Drogi Kolego Komunisto,

    po pierwsze nie jestem drogim kolegom komunistom

    > Zauwaz, ze nigdy ale to nigdy nie napisales nic merytorycznego. Od zawsze
    > tylko krytykujesz albo przepierdalasz sie do innych.

    po drugie, ponieważ wszystkich i wszystko w około uwążasz za głupie to i nie
    zapada ci w pamięci co inni mówią.
    po trzecie ci inni to zazwyczaj ty, ponieważ przyjąłeś taktykę typową dla
    szarlatanów, kaznodziejów etc. i mamisz ludzi jakimiś abstrakcjami, niby
    dzięki którym mogą stać się bogaci Taką przyjołem rolę.

    > Dla przykladu, Twoj ulubiony Dieter zalozyl kilka dni temu watek typowo
    > gieldowy pt. "Ciekawostka dot. bessy" z ktorego czegos sie mozna bylo
    > dowiedziec. Podaj tytul zalozonego przez Ciebie tematu. Jesli Twoje
    > udzielanie na grupie ma jedynie polegac na gadaniu o niczym i krytykowaniu
    > innych, to przejdz na socpolityka.pl albo maruderzy.pl, tam zrobisz kariere.

    Nie Dieter, wiem jak funkcjonujesz ze swoją klaką. Wątek? Nudno pisać o
    oczywistych, oczywistościach w kółko. Po za tym po co mi się narażać na twoje
    obelgi lepiej lżeć ciebie.

    > Malkontent z Ciebie jakich malo.
    >
    > D.

    W stosunku do ciebie Dieter, w stosunku do ciebie.

  • 42. Data: 2009-02-10 14:03:04
    Od: "Dieter" <d...@g...pl>

    Mozesz wstawic jakis watek zalozony przez Ciebie?

    D.

    btw. przegladnij czasami slownik ortograficzny.

  • 43. Data: 2009-02-10 14:16:56
    Od: " " <k...@g...pl>

    Dieter <d...@g...pl> napisał(a):

    > Mozesz wstawic jakis watek zalozony przez Ciebie?
    >

    > D.
    >
    > btw. przegladnij czasami slownik ortograficzny.

    Dieter, miałeś furtkę aby nie ugrzęznąć w tym błocie do końca. No ale ty
    musiałeś sobie ją zamknąć. Jak grochem o ścianę.

  • 44. Data: 2009-02-10 14:21:45
    Od: "Dieter" <d...@g...pl>

    To mozesz wstawic jakis watek zalozony przez Ciebie czy nie bylo takiego?

    D.

  • 45. Data: 2009-02-10 14:36:07
    Od: " " <k...@g...pl>

    Dieter <d...@g...pl> napisał(a):

    > To mozesz wstawic jakis watek zalozony przez Ciebie czy nie bylo takiego?
    >
    > D.

    Dieter to już lepiej trzymaj się tych błędów ortograficznych, bo nie będę
    specjalnie dla Ciebie przeszukiwał niusów a tym bardziej ujawniał ci swoich
    nicków. Gdybyś był bystry to tak jak ja byś rozpoznawał kto pod jakim nickiem
    pisuje. Twojego wątku tak naprawdę coś wnoszącgo to też nie pamiętam, co
    najwyżej stek bzdur, z którymi jak mam ochotę polemizuję. Tak więc nie próbuj
    znowu stawiać się ponad innymi bo ci to na zdrowie nie wyjdzie. Pozwólcie
    wreszcie tej grupie osiągnąć jakiś poziom to i wątki merytoryczne się
    pojawią, a tak ze swoją świtą ją zgnoiliście, że nikt poważny tu już głosu
    nie zabiera.

  • 46. Data: 2009-02-10 15:23:10
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Tak jak myslalem, nie zalozyles zadnego tematu.

    Pisanie pod roznymi nickami to takie troche nie fair. Pelna asekuracja.

    D.

  • 47. Data: 2009-02-10 16:38:37
    Od: " " <k...@g...pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > Tak jak myslalem, nie zalozyles zadnego tematu.
    >
    > Pisanie pod roznymi nickami to takie troche nie fair. Pelna asekuracja.
    >
    > D.
    Dieter, jak sobie to wyobrażasz? Codziennie mam pisać: "Człowieku każdy biznes
    jest lepszy od giełdy. Nie daj okradać się Dieterom!" Chcesz to będę zakładał
    takie wątki tylko po co? A to jest bardziej merytoryczne stwierdzenie niż ty
    możesz sobie wyobrazić. Skuteczność może być też znacznie lepsza od twojej
    działalności. Ty też pisałeś pod różnymi nickami. Obłuda twoja polega na
    mamieniu i jakby nie patrzeć napędzasz komuś kasę, albo gpw albo wydawcom itd.
    Mało tego robisz to bardzo ordynarnie, ale rozumiem psychologię tego. Chcecie
    pokazać jacy to durni są inwestorzy instytucjonalni, jak łatwo na nich
    zarobić, gdy w rzeczywistości i tak większość naciągniętych straci. Po tym
    cię rozpoznaję. No cóż widać taki etat.

  • 48. Data: 2009-02-10 17:31:36
    Od: adp <a...@p...onet.pl>

    > Polecam dyskusje podjete przeze mnie na GoldenLine (forum tzw. elity narodu
    > i wyksztalciuchow):
    >
    > OFE: "Mamy juz pierwsze emerytury z OFE 23.65
    zł!":http://www.goldenline.pl/forum/fundusze-inwesty
    cyjne/739648

    Przeczytałem jako pierwszy... I obawiam się, że tutaj się nie
    popisałeś. Ale nic, nie Ty jeden.
    Będę czytał następne.

  • 49. Data: 2009-02-10 17:34:10
    Od: grzessiek <m...@p...onet.pl>

    Robert Wicik pisze:
    > Ale i czasu trza mieć sporo wolnego na takie żeglarstwo w sieci ;]

    jak pieniądze robisz z głową to czasu masz pod dostatkiem.

    pozdrawiam, grzessiek

  • 50. Data: 2009-02-10 17:56:35
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    Jaki jest najlepszy zlodziej? Taki, ktoremu ofiara dziekuje ze zostala
    okradziona. Podobnie jest z nimi.
    Mnie rowniez to przeraza - jak nawet mlodzi i wyksztalceni nie widza walka w
    OFE to juz jest nie dobrze.