  • 71. Data: 2009-02-11 08:19:12
    Temat: Re: Jak inwestuje elita narodu na Goldenie
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Dieter pisze:
    > Mam ten sam Nick od wieeeelu lat.

    Bo hossa byla :)

  • 72. Data: 2009-02-11 08:19:43
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    totus pisze:

    > Bardzo dziękuje. Bardzo miło się idzie i do tego w świetnym towarzystwie.
    > Lepiej z Dieterem zgubić niż z Tobą znaleźć.

    No to buzka pa :) jak mawiaja wyznawcy roznej masci guru.

  • 73. Data: 2009-02-11 08:20:11
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Dieter pisze:
    > Widze, ze masz niezla obsesje na moim punkcie. Zaczynam sie martwic o Ciebie.

    Phii poprostu nabierasz naiwniakow "polprawdami" nie zeby mi ich było szkoda

  • 74. Data: 2009-02-11 08:41:04
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > No to buzka pa :) jak mawiaja wyznawcy roznej masci guru.

    Dziękuję. I się tak nie naprężaj bo ci żyłka pęknie. Cały czerwony jesteś.

  • 75. Data: 2009-02-12 21:06:00
    Temat: Dieter przestań znęcać się nad roślinami !
    Od: "bezkręgowiec" <t...@g...pl>

    Po co Ci to całe Goldenline z jego klientelą, tj. dziką bandą starych panien
    i niedowartościowanych onanistów. Dejże se spokój. Niech sobie "inwestują"
    jak chcą. Wali im się właśnie świat tych kreatywnych inwestycji, to zaczęli
    cienko pierdzieć i tymbardziej nie są w stanie myśleć racjonalnie. Kasa i tak
    płynie tylko w jednym kierunku; zawsze w stronę lepiej liczących.

    Ty weź mnie lepiej tu zaraz napisz po co robisz te podyplomówkę z audytu
    energetycznego? Masz np. jakiś cynk od wujka z Warszawy, co to pracuje w
    ministerstwie, że jednak certyfikaty energetyczne będą obowiązkowe dla
    wszystkich lokali/budynków ?

  • 76. Data: 2009-02-12 23:32:21
    Temat: Re: Dieter przestań znęcać się nad roślinami !
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Energetyka to moja pasja:)

    D.

  • 77. Data: 2009-02-13 09:11:25
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > Energetyka to moja pasja:)
    >
    > D.

    Dieter, bardzo dobrze kombinujesz z tym audytem energetycznym... ja myślę że to
    będzie teraz topowa fucha, nawet lepsza od pomocy w pozyskiwaniu funduszy
    unijnych kilja lat temu... i byle obszczymurek nie będzie mógł tak łatwo zdobyc
    licencji...

  • 78. Data: 2009-02-13 10:07:16
    Od: "Dieter" <d...@N...gazeta.pl>

    Zobaczymy, ale musze przyznac, ze sporo nauki jest na tych studiach.
    Politechnika wyjatkowo rzetelnie podeszla do tematu, 260 godzin wykladow i
    laboratoriow. Dla porownania, kursy organizowane przez rozne firmy daja 50
    godzin po ktorych trzeba zdac egzamin w Ministerstwie Infrastruktury. Po 50
    godzinach wykladow dopiero dowiedzialem sie, ze temat audytu to mega obszerna
    dzialka i byle koles po politologii nie ma tu czego szukac, po prostu
    spieprzy obliczenia, a jest tutaj co liczyc. Z reszta Politechnika
    przyjmowala tylko osoby po studiach technicznych.

    D.

  • 80. Data: 2009-02-13 13:04:19
    Od: "bkc" <t...@W...gazeta.pl>

    Dieter <d...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > spieprzy obliczenia, a jest tutaj co liczyc. Z reszta Politechnika
    > przyjmowala tylko osoby po studiach technicznych.

    Ale ten kurs i uprawnienia audytora są nie po to, żeby cokolwiek rzetelnie
    policzyć, ale tylko i wyłacznie do wystawiania certyfikatów. Czysto
    biurokratyczna sprawa. Konkurencja PK liczy sobie 1500 zamiast 5500. Mam
    wrażenie, że te 260 godzin to najbardziej jest potrzebne fachowcom z CSzOSJ,
    żeby mieli co wykładać. Kto to sprawdzi, że pan socjolog spieprzy obliczenia?
    Zobacz tu:

    http://www.swiadectwaenergetyczne.edu.pl/files/file/
    pytania_egzamin.pdf

    Na takie pytania małpa po wytresowaniu odpowie, zadania nie lepsze -
    wszystkie sprowadzają się do znalezienia x = a*b*c + e*d

    i tu jak można spierdolić rynek:

    http://www.swiadectwaenergetyczne.edu.pl/aktualnosci
    /Swiadectwa-energetyczne-
    tylko-zgodnie-z-prawem/114.html

    Jak dla mnie to skandal, że takie uprawnienia może nabyć magister historii, a
    inżynier (bez mgr) budowlaniec z uprawnieniami i 10 letnim stażem na budowach
    np. nie może. Ciekaw jestem jak to się rozwinie. Śledzę temat od 2 lat i póki
    co w tym roku zainwestowałem czas w inny kurs ;)