  • 11. Data: 2007-04-18 08:24:53
    Temat: Re: Jak mBank ekspresowo wydaje karty kredytowe
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "RobertS" <b...@p...pl> writes:

    > wlasciwym trybem jest odpowiedz na przeslany z banku faks z odpowiednia

    List, nie faks. I załączonym pisemnym upoważnieniem wystawionym przez
    osobę, o którą bank się pyta.

    > informacja oraz pieczatka osoby, ktore ubiega sie o dane...
    > a telefonowac to oni sobie moga...

    Wiesz ile jest warta przefaksowana pieczątka?

    MJ

  • 12. Data: 2007-04-18 08:31:11
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu RobertS porozsypywal nastepujace haczki:
    > ksiegowOM jestes i telefonicznie udzielasz poufnych informacji?
    > a czy pracownik wyrazil na to zgode?
    Z trollem gadasz? Przeciez grupy wielbiciel vwbanku, niewazne co, wazne
    zeby 'vwbank' sie znalazlo w tresci postu.
    --
    badzio

  • 13. Data: 2007-04-18 08:31:51
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:

    > ksiegowOM jestes i telefonicznie udzielasz poufnych informacji?
    > a czy pracownik wyrazil na to zgode?

    To jest grupowy Troll, więc polemiki bym raczej z nim unikał.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 14. Data: 2007-04-18 08:42:16
    Od: u...@o...pl (Wwieslaw)

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Wiesz ile jest warta przefaksowana pieczątka?

    A wiesz ile warta jest nie faksowana pieczatka? 5 minut pracy pana od
    pieczatek...

    A mowa byla nie o UDZIELENIU informacji tylko POTWIERDZENIU - sa jakies
    prawne przeciwwskazania do potwierdzenia przedstawionego stanu rzeczy?

    > MJ
    Pozdrawiam
    Wwieslaw

  • 15. Data: 2007-04-18 12:41:17
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> writes:

    > Żaden dział kadr nie powinien absolutnie NIKOMU I NICZEGO potwierdzać
    > przez telefon.

    No, wiesz, bardzo kategoryczne stwierdzenie.
    Moim zdaniem jesli pracownik dostanie kwit o zarobkach i upowazni
    pracodawce do telefonicznego potwierdzenia tego kwitu bankowi,
    zadzwoni bank, przeczyta kwit, i dowie sie tak/nie, to z niczym
    zlym sie to wiazac nie bedzie.

    Bank zadnej tajemnicy nie ujawni, bo zadzwoni pod numer telefonu
    bedacy m.in. na kwicie.
    Firma tez zadnej tajemnicy nie ujawni, bo jak juz ktos ma kwit
    w reku, to "tajemnice" zna. Ataku brutalnego tez sie nie da tak
    przeprowadzic.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 16. Data: 2007-04-18 12:54:40
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> writes:

    > Firma tez zadnej tajemnicy nie ujawni, bo jak juz ktos ma kwit
    > w reku, to "tajemnice" zna.

    Powiedzmy. Ale do konca przekonany nie jestem.

    MJ

  • 17. Data: 2007-04-18 14:07:02
    Od: Rafal Franczak <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl>

    Krzysztof Halasa napisał(a):

> [...]
    > Firma tez zadnej tajemnicy nie ujawni, bo jak juz ktos ma kwit
    > w reku, to "tajemnice" zna. Ataku brutalnego tez sie nie da tak
    chyba, że atak typu s/Kowalski@Firma/Nowak@Firma/

    jeżeli Kowalski wie, że Nowak też brał kwit.
    Chyba , że kwit będzie miał jakiś Sequence Nr, ale ciężko to widzę z
    kadrami :-)

    Rafał

  • 18. Data: 2007-04-18 18:44:26
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Rafal Franczak <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl> writes:

    > chyba, że atak typu s/Kowalski@Firma/Nowak@Firma/
    >
    > jeżeli Kowalski wie, że Nowak też brał kwit.

    Tzn. ze Kowalski dowie sie, ze zarabia tyle samo lub nie?
    I tak ma minimum 50% pewnosci co do jednej z mozliwosci.
    --
    Krzysztof Halasa