  • 11. Data: 2010-03-16 14:20:29
    Temat: Re: Jak mBank premiuje swoich klientow - im masz wiecej rachunkow w tym banku tym bardziej dostajesz w dupe
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 16.03.2010 15:06, Curious wrote:

    > Zyjesz w prostym swiecie - w ktorym nie ma miesjce na dylematy.
    > Zazdroszcze Ci.

    Kwestia odpowiednich wyborow dokonywanych w zyciu.

    > Czy ja dyskutuje ze slusznoscia mandatu i koniecznoscia jego zaplaty?
    > Nim zaczniesz warczec wczytaj sie w posta.

    Skad tyle agresji w tobie?

    Z "warczeniem" uwage powinienes skierwoac do samego siebie - chyba ze
    sadzisz, ze bank jest po to, aby ignorowac zadania komornika.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 12. Data: 2010-03-16 14:20:33
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "elek" <e...@e...pl> napisał w wiadomości grup
    ..
    > Jak masz w mBank 10 rachunkow i nie zapłacisz mandatu za 500 zł i dobierze
    > sie do Ciebie dzial egzekucji ze skarbowego.to zablokuja ci na kontach
    > kwote N x 500, gdzie N to ilosc posiadanych rachunkow. Dla uproszczenia
    > pomijam to co wiecej zablokuja na pokrycie odsetek i innych takich.

    Jak już inni napisali, zasadniczo nie jest to winą mBanku. Dodatkowo jak mi
    się wydaje nie powoduje to żadnych realnych konsekwencji (chyba, że o czymś
    nie pomyślałem) zakładając, że jest do dyspozycji kwota wolna od zajęcia na
    rachunkach prywatnych.

  • 13. Data: 2010-03-16 14:39:45
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    > Skad tyle agresji w tobie?

    Prawdopodobnie trudne dziecinstwo i frustracja w pracy... ;-)

    > Z "warczeniem" uwage powinienes skierwoac do samego siebie - chyba ze
    > sadzisz, ze bank jest po to, aby ignorowac zadania komornika.

    Jeszcze raz slicznie Ci poprosze o uwazne przeczytanie mojej wypowiedzi....

    Jestem uczulony na te warczace posty nic nie wnoszace do problemu danej
    osoby.
    "Trzeba było..."
    "Sam sobie jesteś winien..."
    i tak dalej

    pisane przez "nieomylne" osoby, którym nie zdarza się dostać mandatu, nie
    doczytać umowy, regulaminu, warunków promocji itp.,
    które nie są w stanie zaakceptować faktu, że ktoś nie zna KC, KPC, KK, PB
    itp.

    Jak rozumiem są to superracjonalne roboty, którym emocje przy podejmowaniu
    decyzji są obce.

  • 14. Data: 2010-03-16 14:56:15
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 16.03.2010 15:39, Curious wrote:

> [...]
    > nie doczytać umowy, regulaminu, warunków promocji itp.,
    > które nie są w stanie zaakceptować faktu, że ktoś nie zna KC, KPC, KK,

    Oczywiscie, bladzic jest rzecza ludzka (choc wiele osob jest
    "nieomylnych", i bedzie isc w zaparte, aby tego "dowiesc").

    Dostal mandat (bywa), nie zaplacil w terminie (bywa), zignorowal
    nieznana nam ilosc ponaglen zaplaty i pouczen od komornika (dyskusyjne),
    i oburza sie jeszcze na postepowanie banku, ktory wykonal polecenie
    komornika - takie postepowanie jak najbardziej zasluguje na kasliwe
    uwagi ;) (a czemu bank tak postapil, zostalo juz wyjasnione)

    Pozdrawiam, i zycze milego dnia.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 15. Data: 2010-03-16 15:07:20
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "krzysiek" news:hnnsna$ibu$1@news.dialog.net.pl

    JEDYNY.

    > no i bardzo dobrze, może zmobilizuje Cię to to przestrzegania przepisów
    > na drogach...

    Ale pier...olisz!
    Niedzielny kierowca się odezwał czy jak?

  • 16. Data: 2010-03-16 15:08:48
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Tomasz Chmielewski" news:809d5gFkuiU1@mid.uni-berlin.de

    > Zlamal przepisy, mandatu nie zaplacil, wiec tym bardziej normalne jest,
    > ze sprawa trafila do egzekucji i konta zostaly zajete.

    to chyba nie chodzi o to, że mandtat nie został zapłacony, tylko o morały w
    stylu "może cię to nauczy przestrzegać przepisów (dodajmy niekiedy bardzo
    durnych)" :)

  • 17. Data: 2010-03-16 15:10:28
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent elek nadaje:
    > Jak masz w mBank 10 rachunkow i nie zapłacisz mandatu za 500 zł i
    > dobierze sie do Ciebie dzial egzekucji ze skarbowego.to zablokuja ci
    > na kontach kwote N x 500, gdzie N to ilosc posiadanych rachunkow.

    Ja też mam 8 rachunków i też bym wolał by zajęli mi ten rachunek którego
    nie używam ;-)

  • 18. Data: 2010-03-16 15:11:59
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Tomasz Chmielewski" news:809kgfFprU1@mid.uni-berlin.de

    > Dostal mandat (bywa),

    zgadza się

> [...]

    > komornika - takie postepowanie jak najbardziej zasluguje na kasliwe
    > uwagi ;) (a czemu bank tak postapil, zostalo juz wyjasnione)

    on się chyba oburza (IMHO słusznie) na moralne gadki, że obecna sytuacja
    nauczy go przestrzegać przepisów - tych drogowych rzecz jasna, co IMHO jest
    gadaniem od czapy, bo po Polsce bez łamania przepisów jest dość trudno
    jeździć.

  • 19. Data: 2010-03-16 19:58:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Chmielewski t...@n...wpkg.org ...

    > Skad tyle agresji w tobie?
    >
    > Z "warczeniem" uwage powinienes skierwoac do samego siebie - chyba ze
    > sadzisz, ze bank jest po to, aby ignorowac zadania komornika.

    mam rozumiec, ze żądania komornika ignorują pozostałe banki, które blokują
    kwote, o która wnosi komornik a nie kwote*ilosc kont?

  • 20. Data: 2010-03-16 19:58:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik krzysiek a...@m...net ...

    > no i bardzo dobrze, może zmobilizuje Cię to to przestrzegania
    > przepisów na drogach...

    Az strach sie bac.
    Ty tak na serio? Na pl.biznes.banki?
    Idz na *samochody albo *psychologia!