  • 1. Data: 2015-10-27 09:06:06
    Temat: Jak najtaniej drobny przelew do Niemiec?
    Od: " 666" <...@...6>

    No niestety jeszcze nie każdy Niemiec dał się przekonać do PayPala ;-)
    Które z naszych banków oferują najtańsze przelewy w euro na rachunek w niemieckim
    banku?

  • 2. Data: 2015-10-27 09:24:07
    Temat: Re: Jak najtaniej drobny przelew do Niemiec?
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 10/27/2015 05:06 PM, 666 wrote:
    > No niestety jeszcze nie każdy Niemiec dał się przekonać do PayPala ;-)

    Nie dziwie sie - przecież PayPal to jeden z najdrozszych sposobow
    przelewania pieniedzy - wychodzi okolo 5%, a jak jeszcze trzeba wyplacic
    USD czy EUR na konto zlotowkowe, to ginie kolejne kilka procent.

    > Które z naszych banków oferują najtańsze przelewy w euro na rachunek w
    > niemieckim banku?

    W wiekszosci bankow jest to ok. 5 zl za przelew w euro - patrzyles, jak
    to wyglada w twoim banku?

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 3. Data: 2015-10-27 10:29:38
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-10-27 o 09:06, 666 pisze:
    > No niestety jeszcze nie każdy Niemiec dał się przekonać do PayPala ;-)
    > Które z naszych banków oferują najtańsze przelewy w euro na rachunek w
    > niemieckim banku?

    Alior kantor. Zakupione u nich EUR można przelać (SEPA) za darmo.

    --
    Pete

  • 4. Data: 2015-10-27 10:44:52
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Alior kantor. Zakupione u nich EUR można przelać (SEPA) za darmo.

    W T-mobilu też było za darmo, ale czy po ostatniej fali zmian jest nadal to
    nie chce mi się sprawdzać.
    P.G.

  • 5. Data: 2015-10-27 11:30:16
    Od: " 666" <...@...6>

    Ostatnio było ponad 30 zł (8 eur?).

    -----

  • 6. Data: 2015-10-27 11:53:49
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik " 666" <...@...6> napisał w wiadomości

    > Ostatnio było ponad 30 zł (8 eur?).

    Dziwne.
    Jakieś 5+ lat temu weszła jakaś regulacja Europejska ograniczająca koszt
    przelewu w Euro w ramach strefy Euro do około 1 Euro i od tej pory u nas
    większość banków ma to po 5zł, a niektóre za darmo.
    P.G.

  • 7. Data: 2015-10-27 12:23:42
    Od: em <e...@g...com>

    W SMART Banku przelewy SEPA są zdaje się darmowe.

  • 8. Data: 2015-10-27 13:54:14
    Od: " 666" <...@...6>

    Ale Polska nie jest w strefie euro, więc nie wiadomo, czy ta regulacja dotyczy
    nadwislańskich filli banków (mamy jeszcze jakiś
    polski bank poza spółdzielczymi?).

    -----

  • 9. Data: 2015-10-27 14:53:08
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Ale Polska nie jest w strefie euro, więc nie wiadomo, czy ta regulacja
    dotyczy nadwislańskich filli banków (mamy jeszcze jakiś
    polski bank poza spółdzielczymi?).

    Czemu piszesz "do tyłu". Jak się chce zostawić kilka kolejnych wypowiedzi to
    jak to potem czytać.
    Nie wiem, czy podpisać powinienem teraz tu, czy na końcu.

    -----

  • 10. Data: 2015-10-27 15:11:17
    Od: Glaukon <r...@g...com>

> [...]
    > przelewu w Euro w ramach strefy Euro do około 1 Euro i od tej pory u nas
    > większość banków ma to po 5zł, a niektóre za darmo.

    W banku specjalnej troski Getin SEPA kosztuje 20 zlotych