  • 11. Data: 2008-01-25 10:38:32
    Temat: Re: Jak nalicza mBank w eMAX i eMAX Plus ?
    Od: "ATK" <a...@v...pl>

    > Uwzględnij też kapitalizację, bo nie tylko twoje wpłaty, ale także odsetki
    > dopisane do rachunku powiększają saldo od którego naliczane są następne
    > odsetki.
    > Tłumaczy to dlaczego na lokacie/ rachunku wyżej oprocentowanym można mniej
    > zarobić niż na lokacie/rachunku niżej oprocentowanym, ale za to częściej
    > kapitalizowanym.

    TAK myślałem o tym. mBANK nalicza w EMAXach co miesiąc. Ale dziwne jest to że
    jest opcja w konfiguracji na stronie serwisu mBank "kapitalizacja odsetek co
    miesiąc" - to co można mieć inną ?
    Tak samo przy mLokacie jest opcja "Kapitalizacja odsetek ?? tak nie" Po co to ?

    ATk

  • 12. Data: 2008-01-25 15:17:49
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    Użytkownik "ATK" <a...@v...pl> napisał w wiadomości
    > TAK myślałem o tym. mBANK nalicza w EMAXach co miesiąc. Ale dziwne
    > jest to że jest opcja w konfiguracji na stronie serwisu mBank
    > "kapitalizacja odsetek co miesiąc" - to co można mieć inną ?

    EMAX to lokaty i rachunki. Nie myl tego.

    > Tak samo przy mLokacie jest opcja "Kapitalizacja odsetek ?? tak nie"
    > Po co to ?

    Byłoby to dobre pytanie, gdyby już wcześniej nie padła odpowiedż. Skoro
    już jesteś w lokatach, to w ramach przypisanej bankowi wirtualnemu
    samoobsługi kliknij tam w znak zapytania, bo on bynajmniej nie jest
    pytaniem. lecz na przykład
    https://form.mbank.com.pl/pomoc/lok/otw-k2.html