  • 11. Data: 2008-02-28 05:59:12
    Temat: Re: Jak nie wziąłem KK
    Od: Andrzej Kubiak <b...@s...org>

    Dnia Wed, 27 Feb 2008 22:33:42 +0100, vis napisał(a):

    > Reklamują się fajnie. Opłata za wydanie 20 zł.

    Do kitu z taką reklamą :>

    AK

  • 12. Data: 2008-02-28 06:05:35
    Temat: Re: Jak nie wzi?łem KK - uzupełnienie
    Od: "vis" <k...@g...pl>

    Tylko, że jest to jedyna kwota w umowie zapisana słownie. Pozostałe
    są zapisane cyframi.

    vis

  • 13. Data: 2008-02-28 06:19:42
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 28 Feb 2008 07:05:35 +0100, "vis" <k...@g...pl> wrote:

    >Tylko, że jest to jedyna kwota w umowie zapisana słownie. Pozostałe
    >są zapisane cyframi.
    To powinienes bac sie pozostalych kwot.

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info

  • 14. Data: 2008-02-28 06:28:09
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    dobrze zrobiłeś
    mi dali na siłę KK przy braniu kredytu hip i nigdy z niej jeszcze nie miałem
    potrzeby z niej skorzystać.
    Co więcej - ostatnio przysłali mi nawet nową bo stara jest z BPH a nowa z
    PeKao.
    Muszę tylko przejść się i ją zlikwidować zanim mi ją odnowią i pobiorą jakąś
    opłatę

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 15. Data: 2008-02-28 10:54:04
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Feb 28, 12:04 am, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

    > dlatego slownie ze tak jest pewnosc ze nikt nie dostawi cyfry lub
    > dwoch by zmienic kwote.

    Przy okazji, może komuś się przyda: jeśli w treści są i cyferki i
    słownie (i kwoty tak wyrażone są różne), to nie można przyjąć, że
    którys zapis jest "ważniejszy". Taka "hierarchia" jest za to w
    przypadku weksli.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek

  • 16. Data: 2008-02-28 11:04:54
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    vis pisze:
    > Tylko, że jest to jedyna kwota w umowie zapisana słownie. Pozostałe
    > są zapisane cyframi.

    Ustaw sobie kodowanie bo siejesz dziadostwo i odpisuj pod postem.
    Prosze :)

  • 17. Data: 2008-02-28 14:12:21
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > jeśli w treści są i cyferki i
    słownie (i kwoty tak wyrażone są różne), to nie można przyjąć, że
    którys zapis jest "ważniejszy". Taka "hierarchia" jest za to w
    przypadku weksli.

    słownie ma większą wagę?

  • 18. Data: 2008-02-28 14:49:25
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Feb 28, 3:12 pm, "Konrad N>S>" <n...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:0f54322a-b187-4d8e-8251-94affea49ca5@
    34g2000hsz.googlegroups.com...

    > słownie ma większą wagę?

    toż napisałem, że nie. Jeśli twierdzisz inaczej, to napisz nam, na
    jakiej podstawie, a jeśli tylko pytasz to dziwnie, bo po
    odpowiedzi :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek

  • 19. Data: 2008-02-28 15:20:38
    Temat: Re: Jak nie wzi?łem KK
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 27 Feb 2008 22:33:42 +0100, w <fq4ld5$26i$1@nemesis.news.tpi.pl>, "vis"
    <k...@g...pl> napisał(-a):

    > Skandalem jest dla mnie
    > przyznanie
    > limitu 5000 zł a naliczanie kosztu od 8000 zł. A te 20 000 zł pisane
    > słownie,
    > to majsterszyk ukrywania niekorzystnych dla klienta zapisów.

    ROTFL^2 :)))

  • 20. Data: 2008-02-28 15:35:36
    Od: d...@d...com

    Jarek Andrzejewski wrote:
> [...]
    >
    > toż napisałem, że nie. Jeśli twierdzisz inaczej, to napisz nam, na
    > jakiej podstawie, a jeśli tylko pytasz to dziwnie, bo po

    Nosz pewnie pytanie dotyczy wekseli o których wspominasz.

    Patryk