  • 1. Data: 2007-08-02 17:27:17
    Temat: Jak obejsc belkowe ?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jaka jest minimalna kwota jaka mozna umiescic na rachunku
    oszczednosciowym (oprocentowanie 4%) tak aby nie placic "belkowego" ?
    Pytam z ciekawosci :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 2. Data: 2007-08-02 17:40:15
    Temat: Re: Jak obejsc belkowe ?
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > Jaka jest minimalna kwota jaka mozna umiescic na rachunku oszczednosciowym
    > (oprocentowanie 4%) tak aby nie placic "belkowego" ? Pytam z ciekawosci :)

    Minimalna to naturalnie 0,01 zł.

    Z ciekawości podam ci także maksymalną: 734,41 dla miesiąca 31-dniowego, ale
    ten sam efekt (dopisane 2,49 odsetek) uzyskasz przy kwocie 731,48 zł, a
    zabezpieczysz się przed jakims nietypowym sposobem liczenia odsetek przez
    bank. I uważaj na Raiffeisena, u nich inaczej to trzeba liczyć. :-)

    marekz

  • 3. Data: 2007-08-02 18:12:27
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ napisał(a):
    > Minimalna to naturalnie 0,01 zł.

    Nie no wlasnie chodzilo mi o maksymalna. Za dlugo w fabryce dzis
    siedzialem :)

> [...]
    > zabezpieczysz się przed jakims nietypowym sposobem liczenia odsetek przez
    > bank. I uważaj na Raiffeisena, u nich inaczej to trzeba liczyć. :-)

    Czyli majac 3 x eMax+ mozna tym sposobem osiagnac powalajacy zysk (aby
    nie placic podatku) w wysokosci (sumarycznie) ok. 7,5 zl :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2007-08-02 18:15:18
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Z ciekawości podam ci także maksymalną: 734,41 dla miesiąca 31-dniowego

    Wolałbym wędkę niż rybę... jeśli można... ;)

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    Przydatne linki dla właścicieli Alfa Romeo, ale nie tylko:

  • 5. Data: 2007-08-02 22:24:47
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.

    > Wolałbym wędkę niż rybę... jeśli można... ;)

    x*0,04*31/365 < 2,495

    pozdrawiam, marekz

  • 6. Data: 2007-08-02 22:39:06
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > Czyli majac 3 x eMax+ mozna tym sposobem osiagnac powalajacy zysk (aby nie
    > placic podatku) w wysokosci (sumarycznie) ok. 7,5 zl :)

    Niemniej jednak poczucie, że nie płacisz na tych nieudaczników jest
    bezcenne. :-)))) Dla większych kwot - wiadomo - wyprowadzamy środki za
    granicę.

    A poza tym można mieć 4 eMax+. Do tego można mieć ich wielokrotnie więcej
    jesli pozakładamy sobie rachunki na inne osoby. ;D

    marekz

  • 7. Data: 2007-08-03 00:39:01
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "MarekZ" <m...@t...irc.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Niemniej jednak poczucie, że nie płacisz na tych nieudaczników jest
    > bezcenne. :-)))) Dla większych kwot - wiadomo - wyprowadzamy środki za

    np do Japonii. czyż nie?

  • 8. Data: 2007-08-03 01:02:58
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > np do Japonii. czyż nie?

    Nie wiem, nie mam tam rachunku. Zwracam Ci jednak uwagę, że to nie chodzi o
    to aby w ogóle nie płacić podatku od dochodów kapitałowych, bo jest to w
    naszej okolicy geograficznej dość utrudnione. Chodzi o to, żeby - jesli już
    i tak w praktyce trzeba go płacić, gdyż unikanie tego jest finansowo
    nieopłacalne brutto ze względu na koszty dodatkowe transferów, przewalutowań
    oraz podróżny - płacić go w kraju, w którym przynajmniej potencjalnie
    zostanie w jakiś sensowny sposób wykorzystany.

    Ja osobiście w najmniejszym stopniu nie jestem zainteresowany budowaniem
    światyń opatrzności takiej czy innej, utrzymywaniem nieracjonalnego systemu
    ubezpieczeń społecznych czy też finansowaniem odpraw dla kolejnych
    rotacyjnych ministrów, albo przeprowadzaniem kolejnych de-coś-tam (z
    nadzieją czekam na de-ufolizację, bo mam podejrzenie, że ufonauci tez są w
    tym spisku!). Dlatego tez ewentualny podatek od odsetek wolę zapłacić w
    innym kraju.

    Są ludzie, którzy wolą zapłacić go w PL. Naturalnie szanujemy ich.

    marekz

  • 9. Data: 2007-08-03 01:05:33
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

> [...]

    rotacyjnych ministrów, albo przeprowadzaniem kolejnych de-coś-tam (z
    nadzieją czekam na de-ufolizację, bo mam podejrzenie, że ufonauci tez są w
    tym wszechogarniającym spisku!). Dlatego tez ewentualny podatek od odsetek
    lub innych dochodów o charakterze kapitałowym wolę zapłacić w innym kraju.

  • 10. Data: 2007-08-03 05:51:53
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > x*0,04*31/365 < 2,495

    A z czego wynika (co to jest?) to 2,495PLN?

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i nie tylko