  • 21. Data: 2009-08-04 09:25:26
    Temat: Re: Jak oddac nienalezny przelew?
    Od: Rafal <e...@o...pl>

    Dnia Fri, 31 Jul 2009 17:25:44 +0200, Adam Mateja napisał(a):

    > Pracodawca małżonki wysłał na jej rachunek kwotę 10-krotnie większą niż
    > powinien. W pierwszym odruchu chcieliśmy zrobić przelew w drugą stronę i
    > oddać nienależnie przelane pieniądze. Rodzi się jednak pytanie, czy nie
    > niesie to ze sobą konsekwencji skarbowych? Czy może istnieje jakaś droga
    > anulowania dokonanego przelewu z którejkolwiek ze stron? Sprawa i tak musi
    > zaczekać do poniedziałku, bo przez weekend żadnych ruchów nie zrobimy.

    A to US ma dostę do mojego konta w banku ??? Hmmmmm ciekawe

    Miałem sytuacje podobną, zrobiłem przelew 'powrotny".
    Zastanawiałem się nad tym 5 sekund. Było to dawno, w pace nie siedzę.

    Ludzie lubią stwarzać soebie problemy :)
    raf

  • 22. Data: 2009-08-04 12:44:02
    Od: " finder24" <f...@g...pl>

> [...]
    > anulowania dokonanego przelewu z którejkolwiek ze stron? Sprawa i tak musi
    > zaczekać do poniedziałku, bo przez weekend żadnych ruchów nie zrobimy.

    Potwierdź z pracodawcą jaką kwotę masz przelać z powrotem tak żeby się w
    księgowości zgadzało i po sprawie.

    Czy sądzisz, że skarbówka filtruje każdy przelew w tym kraju? No chyba, że
    robisz przekręty na lewo i prawo z prędkością światła i kontrole u Ciebie to
    chleb powszedni, to w takim razie faktycznie lepiej głębiej przemyśleć
    sprawę :)

    finder24