  • 1. Data: 2004-07-18 11:39:43
    Temat: Jak ominac 30 dniowa blokade przy zwrotach na karte w Inteligo ?
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    Jak ominac 30 dniowa blokade przy zwrotach na karte w Inteligo ?

  • 2. Data: 2004-07-19 07:20:35
    Od: Krzysztof <k...@s...800.pl>

    LuK wrote:
    > Jak ominac 30 dniowa blokade przy zwrotach na karte w Inteligo ?

    Z tego co sam cwiczylem... najlepiej kupowac rzeczy, ktore mozna zwrocic
    osobna transakcja karciana. Przy zwrocie calosci kwoty ze slipa nie
    powinno byc blokady. Jezeli pomimo to sie zdarzy - najlepiej wyslac
    faxem do inteligo paragon, slip z zakupu oraz slip ze zwrotu, zadzwonic
    na infolinie i powolac sie na ten fax. Za jakies 10-30 minut bedzie
    odblokowane.

    Przecwiczone organoleptycznie.

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 3. Data: 2004-07-19 10:07:12
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

> [...]
    > faxem do inteligo paragon, slip z zakupu oraz slip ze zwrotu, zadzwonic
    > na infolinie i powolac sie na ten fax. Za jakies 10-30 minut bedzie

    a co w przypadku transakcji internetowych ( chodzi mi glownie o te bo z tyc
    najwiecej korzystam). przeciez wtedy nie mam zadnego paragonu i co im
    wyslac?:)