  • 41. Data: 2005-09-01 14:33:13
    Temat: Re: Jak _pewnie_ odeslac token do vwbank'u?
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Paweł Nyczaj napisał(a):

    > Irdę mają tokeny Digipass 300 firmy Vasco używane w BZ WBK.

    No OK, ale kolega Przemek podaje ten argument w dyskusji o tokenach VWBD
    i jeszcze twierdzi, że wie o nich dużo, ale nie może powiedzieć.

  • 42. Data: 2005-09-01 14:47:32
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:df73f0$tu$1@news.elsat.net.pl...

    > No OK, ale kolega Przemek podaje ten argument w dyskusji o tokenach VWBD i
    > jeszcze twierdzi, że wie o nich dużo, ale nie może powiedzieć.

    Człowieku czytaj dokładnie przecież potem wyszła ogólna dyskusja o tokenach
    używanych!!! Gdzie twierdzisz, że nikt nie dostaje używanych tokenów!!!

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 43. Data: 2005-09-01 14:50:31
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

> [...]

    > No OK, ale kolega Przemek podaje ten argument w dyskusji o tokenach VWBD i
    > jeszcze twierdzi, że wie o nich dużo, ale nie może powiedzieć.

    No niestety nie mogę powiedzieć, bo chętnie bym Ci powiedział, ale ktoś inny
    napisał co mają tokeny RSA SecurID. Zobacz sobie posty niżej.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 44. Data: 2005-09-01 14:55:42
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

> [...]

    > No OK, ale kolega Przemek podaje ten argument w dyskusji o tokenach VWBD i
    > jeszcze twierdzi, że wie o nich dużo, ale nie może powiedzieć.

    A tak w ogóle to już kończę tą dyskusję, bo i tak nie dasz sobie powiedzieć,
    że tokeny są wykorzystywane powtórnie.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 45. Data: 2005-09-01 16:29:26
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Przemek napisał(a):

    > A tak w ogóle to już kończę tą dyskusję, bo i tak nie dasz sobie powiedzieć,
    > że tokeny są wykorzystywane powtórnie.

    Nigdzie nie pisałem, że żadne nie są. Może w banku zielnym w Pcimiu
    Środkowo-Dolnym są wykorzystywane powtórnie. Nie neguję możliwości ich
    przeprogramowania. Dyskusja jednak była na temat tokenów VW. I tutaj
    nadal uważam, iż NIE SĄ wykorzystywane powtórnie. Niezależnie od tego
    co, jak podkreślasz na każdym kroku, chcesz napisać, a nie możesz.

  • 46. Data: 2005-09-01 16:30:36
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Przemek napisał(a):

    > No niestety nie mogę powiedzieć, bo chętnie bym Ci powiedział, ale ktoś inny
    > napisał co mają tokeny RSA SecurID. Zobacz sobie posty niżej.

    Wybacz, ale zaczynasz trollować.

  • 47. Data: 2005-09-01 18:10:47
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:df7a8t$3rv$1@news.elsat.net.pl...

> [...]
    > uważam, iż NIE SĄ wykorzystywane powtórnie. Niezależnie od tego co, jak
    > podkreślasz na każdym kroku, chcesz napisać, a nie możesz.

    BZ WBK Wrocław

  • 48. Data: 2005-09-01 18:16:55
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

> [...]
    > uważam, iż NIE SĄ wykorzystywane powtórnie. Niezależnie od tego co, jak
    > podkreślasz na każdym kroku, chcesz napisać, a nie możesz.

    THE END!!! <klaps>