  • 11. Data: 2002-10-15 16:28:27
    Temat: Re: Jak płacą banki?
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Nie mówiłem o panience za ladą (ona zarabia rzeczywiscie mało) tylko o
    > opiekunie (doradcy) klienta. A to jest zupełnie inne stanowisko. Jeżeli
    > pracujesz na takim stanowisku w banku i zarabiasz niewiele ponad 1000 to zmien
    a w ktorym z wymienionych bankow
    (dla przypomnienia:
    - BPH-PBK,
    - MultiBank,
    - INTEGRUM BGZ,
    - Raiffeisen Bank,
    - Millennium BIG BG,
    - Lukas Bank)
    sa tacy pracownicy nie bedacy jak to napisales ,,panienką za ladą''?
    a jesli nawet sa, to w ilu [sposrod ilu] placowkach?

    bo jesli chodzi o McBanki, to tam raczej struktura zatrudnienia
    w placowkach jest plaska jak nalesnik... (z co najwyzej jednym rodzynkiem ;-))
    a w malych placowkach BPH-PBK (zdecydowanie nie McB) jest jak w McB :->.

    pozdrawiam

    romekk

    --
    http://naked.one.pl/~romek