  • 1. Data: 2010-06-22 17:42:53
    Temat: Jak przekazać kasę .nl -> .pl
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    W kwestii przekazywania pieniędzy przez granice jestem kompletnym
    ignorantem. Jak najtaniej przekazać pieniądze z Holandii do Polski?
    Internet wskazuje, że najtańsza jest SEPA, ale... Czy są jakieś opłaty
    charakterystyczne dla konkretnych banków? Strona w Holandii ma konto w
    jakimś banku, a strona w Polsce może sobie założyć - czy ma to jakieś
    znaczenie?
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2010-06-22 18:02:12
    Temat: Re: Jak przekazać kasę .nl -> .pl
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    Z której części Holandii i w jakiej walucie chcesz robić przelew?

    --
    AS

  • 3. Data: 2010-06-22 18:03:37
    Od: "Piotr C." <piotr@usun_to_mabanana.com>

    Grzexs wrote:
> [...]
    > charakterystyczne dla konkretnych banków? Strona w Holandii ma konto w
    > jakimś banku, a strona w Polsce może sobie założyć - czy ma to jakieś

    Jeśli w Polsce ma konto w Toyota Banku, to przypadkiem idzie bez opłat w
    2 dni i to jako przelew krajowy. Takie moje małe odkrycie ;)

    P.

  • 4. Data: 2010-06-22 18:35:23
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...pXl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > charakterystyczne dla konkretnych banków? Strona w Holandii ma konto w
    > jakimś banku, a strona w Polsce może sobie założyć - czy ma to jakieś

    Jeśli SEPA to nie powinno być opłat.

  • 5. Data: 2010-06-22 19:40:34
    Od: "beznick" <x...@a...cd>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    > Jeśli SEPA to nie powinno być opłat.

    Zapewne nie powinno, chociaż są, zwykle 5zł

  • 6. Data: 2010-06-22 19:49:47
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "beznick" <x...@a...cd> napisał w wiadomości grup

    > Zapewne nie powinno, chociaż są, zwykle 5zł

    W poście jest mowa o transferze NL-->PL.

  • 7. Data: 2010-06-23 09:01:14
    Od: "Valdi" <v...@p...pl>

    "Grzexs" news:hvqsmq$2ir$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    > charakterystyczne dla konkretnych banków? Strona w Holandii ma konto w
    > jakimś banku, a strona w Polsce może sobie założyć - czy ma to jakieś

    nie ma żadnego - IMHO.
    Dla wygody załóż sobie konto walutowe (polecam ING bądź BZ WBK). Na konto
    walutowe dostajesz pieniądze zza granicy w przeciągu 24 godzin i tyle.
    Z NL nie przelewałem, ale kierunki Irlandia - PL, Niemcy - PL działają
    bardzo dobrze :)

  • 8. Data: 2010-06-23 10:33:14
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Valdi" <v...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > walutowe dostajesz pieniądze zza granicy w przeciągu 24 godzin i tyle.
    > Z NL nie przelewałem, ale kierunki Irlandia - PL, Niemcy - PL działają

    Proszę wyjasnij dlaczego na walutowe ma wpływac szybciej?
    Pytam bo do tej pory odbierałem przelewy ze Szwajcari na konto złotówkowe w
    mbanku. Dochodziły w ciagu 24godzin
    Teraz zalożyłem w mbanku konto walutowe we CHF
    Za tydzień wyjdzie ze Szwajcarii przelew zobaczymy jak szybko dojdzie. Mysle
    że nie szybciej bo dla banku w Szwajcari to konto od złotówkowego chyba
    niczym się nie wyróżnia(inne cyfry)

    Krzysiek

  • 9. Data: 2010-06-23 11:00:39
    Od: "Valdi" <v...@p...pl>

    "Kris" news:hvsntb$242$1@news.onet.pl

    > Proszę wyjasnij dlaczego na walutowe ma wpływac szybciej?

    Chyba się nie zrozumieliśmy a i ja pewnie coś przeoczyłem.
    Pisząc o koncie walutowym miałem na myśli bardziej korzyście ekonomiczne
    wynikające z jego posiadania objawiające się tym, że bank nie przelicza ci
    waluty na PLN po swoim kursie, który w stosunku do tego co oferują niektóre
    kantory jest mizerny.

> [...]
    Mysle
    > że nie szybciej bo dla banku w Szwajcari to konto od złotówkowego chyba

    jeżeli chodzi o czas realizacji przelewu np. euro - euro, euro -
    (przewalutowanie) pln to nie różni się to niczym - przynajmniej ja nie
    stwierdziłem.

  • 10. Data: 2010-06-23 13:39:23
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    >charakterystyczne dla konkretnych banków? Strona w Holandii ma konto w
    >jakimś banku, a strona w Polsce może sobie założyć - czy ma to jakieś

    paypal- masspay tam oplata 1$ lub 1Eur, nie wiem jak liczna w innej walucie
    kwestia czy nie straci się na przewalutowaniu