  • 21. Data: 2003-07-05 10:11:09
    Temat: Re: Jak przeslac $ na PayPal?
    Od: "AG" <j...@m...pl>

    "Robert" <s...@o...pl> wrote in message
    news:be5mh6$c3q$1@topaz.icpnet.pl...
    > be4ulv$3r4$...@n...onet.pl,

    > Ale na jakiej zasadzie zabieraja? Moze karta, ktora im podales, jest
    > podpieta do checking account? Ja taka mialem.

    Przeciez dajesz im zgode na to aby pobrali przy rejestracji. Dlatego
    podajesz numer konta czekowego.

  • 22. Data: 2003-07-05 12:29:05
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <be64ne$p68$1@news.onet.pl>, AG wrote:

    > Przeciez dajesz im zgode na to aby pobrali przy rejestracji. Dlatego
    > podajesz numer konta czekowego.

    A ja sie zaytuje:

    Czy w USA posiadanie numeru konta czekowego wystarcza do zabrania
    komus kasy z tego konta?

    To "fajny" maja system, nie chcialbym zyc w USA gdzie kazdy kto zna
    moj numer konta moze sobie zabrac moja kase.

    Chyba ze klinet najpierw w swoim banku ustanawia Polecenie Zaplaty.
    Wtedy OK.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl

  • 23. Data: 2003-07-05 12:42:14
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    s...@s...ctnet.pl,
    Miernik <m...@c...pl>:

    > A ja sie zaytuje:
    >
    > Czy w USA posiadanie numeru konta czekowego wystarcza do zabrania
    > komus kasy z tego konta?

    No wiec jak ja mialem konto, ale bylo to pare lat temu, to nie bylo takiej
    mozliwosci - stad moja watpliwosc. Moglo sie to zmienic oczywiscie.

    --
    Robert

  • 24. Data: 2003-07-05 14:12:29
    Od: "AG" <j...@m...pl>

    "Miernik" <m...@c...pl> wrote in message

> [...]
    > moj numer konta moze sobie zabrac moja kase.
    >
    > Chyba ze klinet najpierw w swoim banku ustanawia Polecenie Zaplaty.

    Ty dajesz wylacznie jednorazowa zgode na pobranie przez Pay Pal drobnej
    kwoty. Ot i wszystko.

  • 25. Data: 2003-07-05 15:46:21
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <s...@s...ctnet.pl>, m...@c...pl
    says...

> [...]
    > moj numer konta moze sobie zabrac moja kase.
    >
    > Chyba ze klinet najpierw w swoim banku ustanawia Polecenie Zaplaty.

    NO wlasnie, ze nie ma czegos takiego jak USTANAWIANIE polecenia zaplaty.
    Bankowosc amerykanska jest zupelnei na odwyrtke w stosunku do tego co
    obowiazuje w Polsce. Wlasciwie nie ma czegos takiego jak polecenie
    przelewu (no jest .... domestic wire transfer ..... ale kosztuje to
    TYLKO 15USD od transakcji).

    Jesli np. chcesz osobie prywatnej wreczyc jakas kwote pieniedzy to albo
    wreczasz gotowke albo wreczasz czek (a osoba ta albo pedaluje albo
    ewentualnie wysyla ten czek poczta do swojego banku)

    Jest jeszcze cos takiego jak EFT (electronic fund transfer) ale to
    wlasnie dziala na zasadzie polecenia zaplaty. Moga to byc oplaty
    jednorazowe i nie trzeba "ustanawiac" zgody we wlasnym banku. Jak na
    razie nie udalo mi sie potwierdzic empirycznie aby osoba fizyczna mogla
    sciagnac z czyjegos konta pieniadze. Wyglada na to iz takie operacje
    moga dokonywac tylko podmioty gospodarcze. PO prostu podajesz im numer
    swojego konta wyrazajac jednoczesnie zgode na dokonanie operacji a oni
    zasysaja pieniazki z twojego konta

    AP

  • 26. Data: 2003-07-05 18:09:55
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <be6irt$mog$1@news.onet.pl>, AG wrote:

    > Ty dajesz wylacznie jednorazowa zgode na pobranie przez Pay Pal drobnej
    > kwoty. Ot i wszystko.

    Jak odbywa sie wyrazenie tej zgody?
    Przez klikniecie na stronie Paypala?

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl
    Protect Europe from a law-disaster. Petition for a Software Patent Free Europe
    http://www.noepatents.org/index_html?LANG=en

  • 27. Data: 2003-07-05 20:11:47
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <be7a5u$6sr$1@news.onet.pl>, AG wrote:

    > Wypelnia sie odpowiedni formularz

    Jaki formularz?

    Papierowy i trzeba go poczta przeslac?
    Faxem? Skan? Formularz na stronie WWW?

    Komu sie go wysyla?

    Paypalowi? Bankowi swojemu? Do dziadka mroza?

    Bo juz trace nadzieje ze zrozumiesz o co mi chodzi, kolejny raz pytam
    o to samo a caly czas dostaje odpowiedzi jak od zielonego pracownika
    BOK jakiejs sieci komorkowej.

    Chodzi mi o to:
    Czy moj bank jest w stanie stwierdzic czy ja rzeczywiscie wyrazilem
    taka zgode a nie Paypal sobie zmyslil?

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl
    Truth about Bush's military operations:
    http://www.TruthAboutWar.org/

  • 28. Data: 2003-07-05 20:50:22
    Od: "AG" <j...@m...pl>

  • 29. Data: 2003-07-05 22:19:23
    Od: "AG" <j...@m...pl>

> [...]
    > BOK jakiejs sieci komorkowej.
    >
    > Chodzi mi o to:
    > Czy moj bank jest w stanie stwierdzic czy ja rzeczywiscie wyrazilem

    Formularz przy rejestracji w Pay Pal na www. Nie musiasz tego robic, to jest
    tylko Twoj wybor.

  • 30. Data: 2003-07-05 22:33:46
    Od: "AG" <j...@m...pl>

    Making Payments - Payment Methods - Credit Cards

    Do I have to register a credit card or confirm a bank account in
    order to send money?

    Yes. For security reasons, you must add a credit card or add and
    confirm a bank account before you may send money with your PayPal account.

    Making Payments - Payment Methods - Bank Accounts

    Why can't my bank account be confirmed?

    PayPal does not allow confirmation from banks where our
    authentication method can not work as designed. We encourage members who
    have been unable to verify their PayPal account to register with another
    financial instituti

    Adding Funds

    Why may I only add funds from a confirmed bank account?

    To reduce the risk of failed transfers, PayPal requires
    that you confirm your bank account before you may add funds.

    Making Payments - Payment Methods - Bank Accounts

    Why should I confirm my bank account information?

    Confirming your bank account allows you to
    electronically transfer any funds from your PayPal account into your bank
    account. After confirmation, you may also choose to fund your PayPal account
    with money directly from your bank account (via electronic funds transfer),
    instead of using your credit card. In addition confirming your bank account
    will raise your sending limits.

    Making Payments - Payment Methods - Bank Accounts

    How do I add a bank account to my PayPal
    account?

    You can add a bank account from your Account
    Overview. Show me Show me Once you have added a bank account, you will be
    able to withdraw funds from your PayPal account to this bank account.

    You must also confirm your bank account in
    order to add funds to your PayPal account. PayPal automatically sends two
    deposits to each registered bank account. Each deposit is between $0.01 and
    $0.99. These deposits will usually appear in your account in 2-3 business
    days. To complete the confirmation process, you must enter the two amounts
    on our Confirm Bank Account page. This page will only appear in your
    "Activate Account" box after you have added a bank account. We have provided
    a list of customer service phone numbers for the largest U.S. banks to
    assist you.

    Making Payments - Payment Methods - Bank
    Accounts

    Will PayPal have access to withdraw funds
    from my bank account without my permission?

    No. PayPal will only withdraw or add funds
    with your permission

    begin 666 pixel.gif
    K1TE&.#EA`0`!`(#_`,# P ```"'Y! $`````+ `````!``$```("1 $`.P``
    `
    end

    begin 666 help_q.gif
    M1TE&.#EA$ `0`,3_`/___^[N[N+EZ=?=X\S,S,O4WK_,V;/#TZB[SIRRR9&J
    MQ(6BOGF9N6Z1M&*(KE: J4IWI#]OGC-FF0``````````````````````````
    M`````````````````````````"P`````$ `0`$ %6R ACF0I!H$B'6@@2$Y[
    MH@NL,-+3!G,[& 7!@B$C[(['64*"\$D:Q99#HE!$)!%!%,GM<7=>!03+T&X'
    ML):JB9JI#+MTVQ@H2(@'!$*2V+JF$H$1"GY?12:((B$`.T &8D" <$@L&@N@
    M$.@3:C*&&9&GLAA.0ITA)/0Q&C'-, CA)5XG0P:W;%0P% 5*5FCA-,C%QF:/
    M*;#330T%#$P8?P!7%$,(38<-7 48&QHA&EH0!VT=84T?>!8B(B /AT0%?D1!
    "`#L`
    `
    end

    begin 666 help_a.gif
    M1TE&.#EA$ `0`,3_`/___^[N[N+EZ=?=X\S,S+_,V;/#TZB[SIRRR9&JQ(6B
    MOGF9N6Z1M&*(KE: J4IWI#]OGC-FF0``````````````````````````````
    M`````````````````````````"P`````$ `0`$ %3R ACF0I!FC@1$GR1$)Z
    MI@$200P=S'J_$SX?+S"(* R1`XUG,Z $D1QJ&)P"J\MK:M!H%'14QV,!R]*:
    M4*EU&VF[E6O4*H9JE'_8K&DO"@$`.P```"P`````% `,`$ &44" <$@L&@$(
    MD7+9&&9&GHK"R/%@1(6C%K'9++1'B(A1$&G 1 YVN%D#+)P&`DTWBD'GNC!)
    >88B:>FH3$QYN`! 0!W9C0F5Y;R,C(0]ZC5E$00`[
    `
    end

    begin 666 info_sm.gif
    8A(\1PA*F%GM -0?;HC)RYT%;A)1 `0`[