  • 11. Data: 2007-11-13 20:37:32
    Temat: Re: Jak się nalicza punkty 5Plus na KK Citi Plus
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:fhd01o$ps4$4@jaszczomp.tahoe.pl...

    > Co niczego nie dowodzi. U mnie podzielilem i roznica jest ponad 1.5
    > punkta.

    dokladnie,
    czasami po przemnozeniu pkt *5 brakuje do salda zadluzenia kilkaset zl, a
    czasami saldo wynikajace z mnozenia pkt*5 jest wieksze od salda
    zadluzenia,
    nie wspominam juz o zakupach premiowanych dodatkowymi punktami bo to inna
    bajka

  • 12. Data: 2008-01-28 19:06:27
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Damian" <x...@o...pl> napisał w wiadomości

    > dziwne bo w wersji Citi BP to jest wariant drugi
    > czyli transakcja /5 i liczba calkowita z dzielenia idzie na konto
    > punktow BP

    i tak samo jest na KK Citi Plus - każda transakcja oddzielnie
    Sprawdzone organoleptycznie.
    Transfer oczywiscie raz w miesiacu.

    Sławek

  • 13. Data: 2008-01-28 22:31:52
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 28 Jan 2008 20:06:27 +0100, Slavekk wrote:

    > i tak samo jest na KK Citi Plus - każda transakcja oddzielnie
    > Sprawdzone organoleptycznie.
    > Transfer oczywiscie raz w miesiacu.

    W przypadku BP transfer w ciągu kilku dni od transakcji, wiele razy w
    miesiącu.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki