  • 1. Data: 2008-02-27 16:34:16
    Temat: Jak się oblicza ratę kredytu?
    Od: r...@p...fm

    Witam.

    W jaki sposób oblicza sie całą ratę kredytu? Pytam, bo wyczytałem w
    necie i nijak mi nie wychodzi...

    http://banki.onet.pl/1700424,wiadomosci.html

    Z góry dzięki
    Robson

  • 2. Data: 2008-02-27 18:07:22
    Temat: Re: Jak się oblicza ratę kredytu?
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    r...@p...fm wrote:
    > Witam.
    > http://banki.onet.pl/1700424,wiadomosci.html

    Masz excela?

    to zapisz w jednej komorce
    =pmt(6,6%/12;360;100000)

    wcisnij enter i masz rate w pierwszym wariancie

    Dla drugiego zmieniasz oprocentowanie, alebo jeszcze lepiej przeznaczasz
    jedna komorke na % i w funkcji dajesz referencje.

    Help do funkcji PMT w Excelu jest. Jak nie masz excela to moze ktos
    bardziej biegly ode mnie Ci wyjasni jak sie raty stale liczy na piechote.

  • 3. Data: 2008-03-04 18:41:34
    Od: "hub@" <t...@p...pl>

    Dnia 2008-02-27 17:34, r...@p...fm napisał(a):

    > W jaki sposób oblicza sie całą ratę kredytu? Pytam, bo wyczytałem w
    > necie i nijak mi nie wychodzi...

    Tu masz taki sprytny kalkulatorek jak Cię to interesuje
    http://www.gazetaprawna.pl/kalkulatory/index.html
    pozdr.