  • 1. Data: 2008-01-09 21:47:04
    Temat: Jak się pozbyć PINu do KK citi?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Wygląda na to, że aby usunąć PIN z KK Citibank, istnieje tylko jedna metoda:
    trzykrotnie wprowadzić zły PIN.
    Problem w tym, że jeśli się to zrobi w bankomacie, to ten kartę wessie i nic
    nam po takiej karcie ;)

    Ma ktoś pomysł jak to zrobić tak, żeby pozbyć się PINu a zachować kartę?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "To nie logika, to polityka"

  • 2. Data: 2008-01-09 22:07:26
    Temat: Re: Jak się pozbyć PINu do KK citi?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Sty, 21:47, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:
> [...]
    > nam po takiej karcie ;)
    >
    > Ma ktoś pomysł jak to zrobić tak, żeby pozbyć się PINu a zachować kartę?

    Chyba tylko przy zakladaniu karty dodatkowej mozna nie nadawac pinu?

    A zadzwon moze na citiphone i zapytaj o mozliwosc zablokowania pinu?

  • 3. Data: 2008-01-09 22:22:14
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 9 Jan 2008 21:47:04 +0000 (UTC), Jacek Osiecki
    <j...@c...pl> wrote:

    >Ma ktoś pomysł jak to zrobić tak, żeby pozbyć się PINu a zachować kartę?

    Banalnie. Zgłosić jej zgubienie.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 4. Data: 2008-01-09 22:37:03
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Sty, 22:22, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:

    > Banalnie. Zgłosić jej zgubienie.

    Zakladam, ze autorowi chodzilo o zachowanie funkcjonalnosci platnosci
    w sklepach weryfikowanej podpisem.

  • 5. Data: 2008-01-09 22:57:47
    Od: "koala" <k...@p...fm>

    > Zakladam, ze autorowi chodzilo o zachowanie funkcjonalnosci platnosci
    > w sklepach weryfikowanej podpisem.

    Przecież dostanie nową kartę i wtedy będzie mógł _nie nadać_ jej pinu.... po
    prostu

    Pozdr,
    Koala

  • 6. Data: 2008-01-09 22:58:09
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 9 Jan 2008 14:37:03 -0800 (PST), krzysztofsf
    <k...@w...pl> wrote:

    >Zakladam, ze autorowi chodzilo o zachowanie funkcjonalnosci platnosci
    >w sklepach weryfikowanej podpisem.

    I dokładnie tak się stanie. Karta którą ma (z PIN) zostanie
    zastrzeżona, a na jej miejsce zostanie wydana nowa, do której nie musi
    nadawac PIN-u.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 7. Data: 2008-01-09 23:08:35
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Sty, 22:58, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:

    > I dokładnie tak się stanie. Karta którą ma (z PIN) zostanie
    > zastrzeżona, a na jej miejsce zostanie wydana nowa, do której nie musi
    > nadawac PIN-u.

    Rozumiem - skrot myslowy skrotem myslowym pogania skrot myslowy, ale
    sie dogadalismy :)

    I wtedy po aktywacji kart w citiphone lmozna logowac sie do systemu
    poprzez konto oszczednosciowe i wybierac karte kredytowa jako "konto"
    z ktorego puszcza sie przelewy za media?

  • 8. Data: 2008-01-09 23:13:31
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

> [...]
    > nic
    > nam po takiej karcie ;)
    >
    > Ma ktoś pomysł jak to zrobić tak, żeby pozbyć się PINu a zachować kartę?

    ktoś tu kiedyś pisał, że wyrobił dla siebie samego kartę dodatkową:

    wyrób taką kartę, nie nadawaj pinu, a kartę główną zastrzec, zlikwidować,
    zniszczyć...

  • 9. Data: 2008-01-10 06:55:12
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    Jacek Osiecki pisze:
> [...]
    > trzykrotnie wprowadzić zły PIN.
    > Problem w tym, że jeśli się to zrobi w bankomacie, to ten kartę wessie i nic

    Nie wessie odda przynajmniej u mnie gdy nie mialem nadanego PINu na
    nowej karcie.

  • 10. Data: 2008-01-10 06:56:35
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    krzysztofsf pisze:

    > I wtedy po aktywacji kart w citiphone lmozna logowac sie do systemu
    > poprzez konto oszczednosciowe i wybierac karte kredytowa jako "konto"
    > z ktorego puszcza sie przelewy za media?

    Mozna jak tak mialem po zmienie SIlvera na Golda nie przyszlo mi to lba
    ze nie mam PINu i placilem kilka miesiecy i raz poszedlem do bankomatu
    wpisalem 3 razy zly PIN i wyplulo karte.