  • 1. Data: 2007-02-23 13:23:11
    Temat: Jak się traktuje w Citi dobrych klientów
    Od: "Jarek K" <g...@W...gazeta.pl>

    Witam,
    wiem, ze Citi nie ma zbyt dobrej passy na tej grupie ale ja tez chcialem cos
    dorzucic od siebie.
    Jestem klientem Citi (karta kredytowa) od prawie 9 lat. Nigdy nie mialem
    zadnego problemu ze splata zadluzenia na karcie. Jakies siedem lat temu
    wzialem kredyt na 20 kPLN i splaciem wczesniej bez problemow. Pracuje w
    firmie, ktora Citi obsluguje, mam karte firmowo Citi, moje zarobki sa
    znacznie powyzej sredniej krajowej.
    I rok temu ponownie wzialem kredyt w Citi, dostalem go w okolo 2 dni,
    splacalem bez problemu i pare tygodni temu zadzwonili do mnie z oferta
    podwyzszenia kredytu i obnizenia oprocentowania. Ze akurat potrzebowalem
    gotowki, skorzystalem z tego. Tylko wtedy "na gebe" dostalem obietnice, ze
    bedac takim klientem ja ja i majac taka historie pieniadze dostane w jeden,
    gora 2 dni (regulaminowe 7). Tymczasem dzis konczy sie kalendarzowy tydzien
    an pieniedzy jak nie bylo tak nie ma. Na kazdy moj telefon dostaje
    odpowiedz, ze to nie zalezy od tej osoby do ktorej dzwonie a na moja prosbe
    by skontaktowa sie ze mna jej przelozony uslyszalem "Dobrze, zaraz
    zadzwoni". I oczywiscie nic.
    Oczywiscie nie chodzi mi o te regulaminowe 7 dni tylko bardziej o zasade, ze
    skoro ktos mi cos sam obiecal to powinien albo dotrzymac albo wyjasnic cos.
    A Citi uparcie milczy.
    I dla zasady zastanawiam sie czy nie poniesc tych kosztow, wziac kredyt w
    innym banku i spacic Citi lacznie z prowizja za wczesniejsza splate.
    To tyle, zeby sie wyzalic.
    Pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2007-02-23 13:30:21
    Temat: Re: Jak się traktuje w Citi dobrych klientów
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Jarek K" <g...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > I dla zasady zastanawiam sie czy nie poniesc tych kosztow, wziac kredyt
    > innym banku i spacic Citi lacznie z prowizja za wczesniejsza splate.

    Dla zasady warto dodatkowo odmrozić sobie uszy...
    ;)

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 3. Data: 2007-02-23 14:20:15
    Od: "Pawel" <a...@w...pl>

> [...]
    > I dla zasady zastanawiam sie czy nie poniesc tych kosztow, wziac kredyt w
    > innym banku i spacic Citi lacznie z prowizja za wczesniejsza splate.

    A oni się strasznie popłaczą i cały Zarząd Citi skoczy do Wisły.

    pl

  • 4. Data: 2007-02-23 14:39:50
    Od: "x" <y...@o...pl>

> [...]
    > ze
    > skoro ktos mi cos sam obiecal to powinien albo dotrzymac albo wyjasnic

    no cóż, z bankami to tak jak z Zusem i całą resztą "wielkich", można
    płakać, rwać włosy z gówy i i tak nic z tego nie wynika.
    Pocieszę Cię, że ja mając konto w Citi, chciałam założyć drugie (na drugą
    firmę) i nikt nie oddzwonił choć obiecywali, że na pewno oddzownią, tak samo
    z kredytem obrotowym, babka miała zadzwonić, po tygodniu sama musiałam, bo
    nie doczekałabym się nigdy.
    Pomijam życiową porażkę z kredytem hipotecznym w Citi (pisałam gdzieś na
    grupie), która kosztowała mnie prawie utratę firmy (choć i ja popełniłam
    błąd nie znając prawa bankowego i wierząc, że doradca bankowy jest
    kompetentną osobą).

    pozdrawiam,

  • 5. Data: 2007-02-23 14:43:21
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > wzialem kredyt na 20 kPLN i splaciem wczesniej bez problemow. Pracuje w
    > firmie, ktora Citi obsluguje, mam karte firmowo Citi, moje zarobki sa

    nie wiem dlaczego mialbys byc traktowany lepiej niz pozostali
    "zwyczajni" klienci?
    rozumiem, ze bank moze zaproponowac nieco lepsze warunki lub
    odstapienie, od niektorych procedur, ale dlaczego mialbys czekac krocej
    niz inni?

    jezeli czujesz sie VIPem lub "lepszym" klientem od innych to polecam
    uslugi private banking (w Citi >500kzl), dostaniesz swojego osobistego
    doradce i na pewno wszelkie sprawy bedziesz mial zalatwiane (niemal) od
    reki...

    --
    pozdr.
    RobertS