  • 1. Data: 2003-07-14 16:28:15
    Temat: Jak szybko aktualizuja stan konta???
    Od: "Xyloo" <x...@o...pl>

    Jestem swierzym posiadaczem konta w VW
    Wykonalem przelew w srode po 16stej i na koncie pojawilo sie dopiero w
    piatek po 16stej
    wyjalem z bankomatu w sobote kolo poludnia i w poniedzialek o 18stej
    jeszcze nie widac na koncie potracenia.

    Czy to mormalny czas reakcji?
    Ze smutkiem musze przyznac ze jestem rozczarowany taki stanem rzeczy

    Xyloo

  • 2. Data: 2003-07-14 20:43:59
    Temat: Re: Jak szybko aktualizuja stan konta???
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    > Czy to mormalny czas reakcji?
    > Ze smutkiem musze przyznac ze jestem rozczarowany taki stanem rzeczy
    >
    > Xyloo

    A kliknalas zeby zaktualizowal saldko konta??

    podr. Michal

  • 3. Data: 2003-07-20 10:24:55
    Od: "Xyloo" <x...@o...pl>

    > A kliknalas zeby zaktualizowal saldko konta??

    a ile razy trzeba klinac by saldo zostalo zaktualizowane??

    xyloo

  • 4. Data: 2003-07-21 06:46:17
    Od: a...@p...onet.pl

    > Jestem swierzym posiadaczem konta w VW
    > Wykonalem przelew w srode po 16stej i na koncie pojawilo sie dopiero w
    > piatek po 16stej

    A z jaka data? Wyplaty czy aktualizacji ?