  • 41. Data: 2011-08-19 08:30:56
    Temat: Re: Jak teraz sprawdza sie AT? Czy daje jakies sugestie na przyszlosc?
    Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl>

    "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> pisze:

    > Jestem pod wrażeniem. 3/4 tego forum kombinuje jak koń pod górę, a tu mas
    > ztotus ma system prosty jak kij do grabi ...
    >
    > Ech ....

    *Jeśli* metoda działa i przynosi zysk to jej prostota jest tylko kolejną zaletą.
    Oczywiście o ile nie jest aż tak prosta żeby nie być zdolna do ominięcia
    akceptowalnym kosztem "raf dziesięciolecia" (i rzadszych).

    --
    A. Filip : Twoje pieniądze + Twoje ryzyko = Twój zysk *albo* strata
    Kto dużo i szybko je, szybko i dużo pracuje.

  • 42. Data: 2011-08-19 16:48:32
    Od: "Archangell" <r...@o...pl>

> [...]
    > Oczywiście o ile nie jest aż tak prosta żeby nie być zdolna do ominięcia
    > akceptowalnym kosztem "raf dziesięciolecia" (i rzadszych).

    Taa i zawsze działa bez okresowych dużych obsunięć, których normalny
    człowiek
    psychicznie nie wytrzymuje ;-)

    Arch

  • 43. Data: 2011-09-08 07:46:14
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > - chfeur jakies 1,22

    Root zaczynam co do ciebie mieć pewne podejrzenia ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 44. Data: 2011-09-08 10:51:14
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 8 Sep 2011 09:46:14 +0200, Endriu napisał(a):

    > Root zaczynam co do ciebie mieć pewne podejrzenia ....

    jestem omylny - jak każdy ;)