  • 11. Data: 2011-11-12 08:46:46
    Temat: Re: Jak to TVN-owskie gwiazdy Święto niepodległości obchodziły .....
    Od: "axel" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Endriu" napisał w wiadomości grup

    > Dla grupy i Polski, z wiązanką
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=duyLJUuu38U

    Karolak zaprasza na Kolorową Niepodległą
    http://www.youtube.com/watch?v=qDGpbxGNkYs

    LEWACKIE BOJÓWKI Z NIEMIEC NA ŚWIĘCIE NIEPODLEGŁOŚCI POLSKI
    http://www.youtube.com/watch?v=l-PeRCrIuWM&feature=p
    layer_embedded#!

    Czy mi ktoś powie czy to koledzy Karolaka spalili ten TVN-owski wóz
    nadawczy, bo z tego co "prasa donosi" po "prawicowej stronie" był spokój ...

    Byłem na Marszu Niepodległości...
    http://gps65.nowyekran.pl/post/37200,bylem-na-marszu
    -niepodleglosci

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

    Zadajesz - jak zwykle !!! - pytania retoryczne...

    pozdrawiam:

    Amen

  • 12. Data: 2011-11-12 18:30:29
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Czy mi ktoś powie czy to koledzy Karolaka spalili ten TVN-owski wóz
    > nadawczy, bo z tego co "prasa donosi" po "prawicowej stronie" był spokój

> [...]

    Machina propagandowa w ogniu. Cz. 1/3: moment podpalenia.
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=XDwdp-pP734

    ... podczas podpalenia widnieją tam jakieś biało-czerwone flagi.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 13. Data: 2011-11-12 18:45:07
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    &v=XDwdp-pP734

    > ... podczas podpalenia widnieją tam jakieś biało-czerwone flagi.....

    Po woli wygląda to na powrót starych dobrych czasów .....

    11.11.2011 - Marsz Niepodległości cz. 3 (pały)
    http://www.youtube.com/watch?v=KWXtkfoQ_i8&feature=y
    outu.be

    11.11.2011 - Marsz Niepodległości cz. 2 - "Wzywa się uczestników..."
    http://www.youtube.com/watch?v=7fFWN9VpXNA&feature=r
    elated

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 14. Data: 2011-11-12 19:04:26
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    O prowokacjach nimieckich bojówek latających z Plskimi falgami można się
    doczytać równiez ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 15. Data: 2011-11-12 20:23:38
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

    > O prowokacjach nimieckich bojówek latających z Plskimi falgami można się
    > doczytać równiez ....

    Też sobie pooglądałem trochę obrazków na jutiubie. Ech, łezka się w oku kręci
    patrząc na naszych dzielnych robocopów i wspominając stare dobre ZOMO.
    Dobrze, demokratyczne państwo musi być silne, żeby zdawało egzamin.

    pozdrawiam
    kc

  • 16. Data: 2011-11-12 20:24:46
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > LEWICA I POLICJA BIJE LUDZI - relacja
    > http://www.youtube.com/watch?v=BHTrAcSHdsU&feature=p
    layer_embedded

    > Ogólnie to widzę że można było dostać wpierdol (od niemieckich czerwonych)
    > za trzymanie biało-czerwonej flagi,

    I od Policji też ....

    Jak naprawdę wyglądał Marsz Niepodległości 2011
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=GtmT-QNL164

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 17. Data: 2011-11-12 20:29:40
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > patrząc na naszych dzielnych robocopów i wspominając stare dobre ZOMO.
    > Dobrze, demokratyczne państwo musi być silne, żeby zdawało egzamin.

    Niemieckie lewactwo miało bazę wypadową do ataków w lokalu sponsorowanym
    przez "Hanie nasza kochaną" ...

    http://moraine.nowyekran.pl/post/37343,odebrac-lokal
    -i-dotacje-krytyce-politycznej

    "Hanna Gronkiewicz-Waltz przekazała w 2009 i 2010 po 100.000 złotych
    roczniena działanie redakcji KP.Władze samorządowe przekazały lokal w
    dzierżawę za symboliczną opłatę 12 zł/m2 miesięcznie -- zaniżając ten czynsz
    średnio 12 krotnie. KP płaci 15.600 zł miesięcznie, a powinna płacić:
    187.200.Czyli KP otrzymuje miesięczną dotację od samorządu w wysokości:
    171.600, czyli rocznie 2.059.200 złotych.
    Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego za rok 2009 dotacja w
    wysokości340.000 złotych.
    Zachęta -- 45.000 złotych.
    Resort kultury dodatkowo 44.000 złotych za projekt "Patriotyzm jutra" +
    14.000 złotychna wydawnictwo "Stowarzyszenia im. Stanisława Brzozowskiego".
    Instytut Teatralny im. Z. Raszewskiego. Od 2009 r. wyłożył 17.000 zł.
    Państwowy Instytut Sztuki Filmowej w roku 2010 "dał" 80.000 złotych."

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 18. Data: 2011-11-12 20:57:48
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

    > I od Policji też ....
    >
    > Jak naprawdę wyglądał Marsz Niepodległości 2011
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=GtmT-QNL164

    A to ci jeszcze dorzucę :

    http://www.youtube.com/watch?v=rFGxwUe6KD8&feature=p
    layer_embedded

    Wywraca mi to do góry nogami mój pielęgnowany od 52 lat system wartości. I co
    ja teraz pocznę?

    kc

  • 19. Data: 2011-11-12 21:19:14
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    layer_embedded

    > Wywraca mi to do góry nogami mój pielęgnowany od 52 lat system wartości. I

    A propo's tego filmilku ja z kolei zauważyłem, taką nową najnowszą modę
    pośród moich koleżanek zaczytanych w Gazecie Wyborczej. Podczas wypowiedzi
    dodają specyficzne pytająco-twierdzące "tak ?"

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
    ge&v=rFGxwUe6KD8#t=15s

    "to były przede wszystkim hasła Bóg honor ojczyzna , tak ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 20. Data: 2011-11-12 21:24:48
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > "to były przede wszystkim hasła Bóg honor ojczyzna , tak ?.

    Transparenty z intencją agresji to Bóg, Honor, Ojczyzna wg TVN-u ? - Marsz
    Niepodległości
    http://www.youtube.com/watch?v=rFGxwUe6KD8&feature=p
    layer_detailpage#t=22s

    "ale przedewszstkim można było zaobserwować pałki w rękach, tak ?."

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/