  • 41. Data: 2011-11-15 20:46:28
    Temat: Re: Jak to TVN-owskie gwiazdy Święto niepodległości obchodziły .....
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 15 Nov 2011 21:38:42 +0100, skippy napisał(a):

    > nie no sory ale wielkie niemcy systematycznie rosną w siłę, zmieniła się
    > tylko taktyka i metodologia podporządkowywania sobie innych państw

    nie mogłem tego napisać, bo Endriu i tak już mnie ma za germanofila.
    Zresztą Germanie oberwali pożądnie właśnie przez swoich patriotów, a stali
    się potęga dzięki USA i swojej pracowitości (może w odwrotnej kolejności)

  • 42. Data: 2011-11-15 23:17:03
    Od: "skippy" <s...@o...eu>

    > nie mogłem tego napisać, bo Endriu i tak już mnie ma za germanofila.
    > Zresztą Germanie oberwali pożądnie właśnie przez swoich patriotów, a stali
    > się potęga dzięki USA i swojej pracowitości (może w odwrotnej kolejności)

    chodzi Ci pewnie o kolejność "pracowitość, u&a"
    należy dodać, że kolejność "amerykanie ... dzięki ... niemcom..." też ma
    swoją moc, wystarczy popatrzeć na nazwiska naukowców zaimportowanych do us&a
    w swoim czasie vide rakiety atom etc.

  • 43. Data: 2011-11-15 23:18:47
    Od: "skippy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "skippy" <s...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > swoją moc, wystarczy popatrzeć na nazwiska naukowców zaimportowanych do
    > us&a w swoim czasie vide rakiety atom etc.

    ale i tak kolego co by nie zrobili, to nie nakręcą dobrej komedii
    nie dadzą rady w żaden sposób

  • 44. Data: 2011-11-16 06:31:46
    Od: "NKAB -" <n...@g...pl>

    kc <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    Marsz
    v=rFGxwUe6KD8&feature=player_detailpage#t=22s

    > Tę modę zauważyłem już ze trzy lata temu, i to w potocznych rozmowach,
    gdzieś
    > na jakiejś imprezie w kraju. Nie wiem skąd to się wzięło, nie sądzę by z
    GW,
    > bo to jednak słowo pisane jest, tak? :). Nie brzmi mi to zbyt ładnie,
    odnoszę
    > wrażenie, że mówiący nie jest pewien tego co mówi, szuka potwierdzenia.

    Zgadza się. To było znane już pod koniec lat '80.

    Takie "tak?" należy do sztuki negocjacyjnej, w której
    jest zasada, że im więcej uzyskasz potwierdzeń od interlokutora
    tym lepszą osiągasz pozycję negocjacyjną.
    Np. w pewnym momencie pytasz się "czy chcesz w mordę?"
    a on z rozpędu odpowiada "tak chcę".
    Takich chwytów jest więcej np. przechylanie głowy.

    Andrzej.

  • 45. Data: 2011-11-16 06:59:32
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Np. w pewnym momencie pytasz się "czy chcesz w mordę?"
    > a on z rozpędu odpowiada "tak chcę".

    :).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 46. Data: 2011-11-16 07:16:06
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    NKAB - <n...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > Np. w pewnym momencie pytasz się "czy chcesz w mordę?"
    > a on z rozpędu odpowiada "tak chcę".
    > Takich chwytów jest więcej np. przechylanie głowy.

    Ta technika nie może być aż tak stara, chociaż faktycznie podobna. Nie możesz
    tego już zobaczyć bo ją zastosowano w ten sposób: "Usuniemy ten film z
    youtube.com, TAK?!"

    kc

  • 47. Data: 2011-11-16 07:29:40
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > ale i tak kolego co by nie zrobili, to nie nakręcą dobrej komedii
    > nie dadzą rady w żaden sposób

    Tu masz rację. Ostatnio oglądnąłem z rodziną taki niemiecki (jak się okazało
    później propagandowy) film z 2006.

    Rozkosze Emmy
    http://www.film.gildia.pl/filmy/emmas_gluck

    O ileż "lat świetlnych" nasza wesoła, otymistyczna i natchniona nadzieją
    "Seksmisja" wyprzedza tę nowoczesną niemiecko-unijną propagandę pozbawioną
    postawowych ludzkich zasad etyki .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 48. Data: 2011-11-16 21:18:51
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > ciekawi mnie najbardziej kim był fotograf który zarobił plaskacza, bo wg
    > mnie to niemiec

    Nie wiem czy niemiec, ale jak widać założenie chyba było takie, że ci od
    Szczukowej wpierdolu mieli nie dostać:

    Prowokacyjne działania policji miały spowodować śmierć dziesiątków, a może
    nawet i setek ofiar wśród mieszkańców Warszawy
    <http://wirtualnapolonia.com/2011/11/16/prowokacyjne
    -dzialania-policji-mialy-spowodowac-smierc-dziesiatk
    ow-a-moze-nawet-i-setek-ofiar-wsrod-mieszkancow-wars
    zawy/>

    "[...] Na zjęciu: Bandyci z Antify przepuszczają policję. [...]".

    http://wirtualnapolonia.files.wordpress.com/2011/11/
    andy45.jpg?w=490&h=269

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 49. Data: 2011-11-16 22:19:02
    Od: " kc" <k...@g...pl>

> [...]

    warsza
    > wy/>
    >
    > "[...] Na zjęciu: Bandyci z Antify przepuszczają policję. [...]".

    A nie dziwi cisza ze strony PIS? Blaszczak tylko wyskoczył, że już, zaraz, w
    poniedziałek i... nic. Na razie będą tylko drzeć koty o jakieś słowa w
    komisji etyki.

    kc

  • 50. Data: 2011-11-21 09:25:08
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Czy mi ktoś powie czy to koledzy Karolaka spalili ten TVN-owski wóz
    > nadawczy, bo z tego co "prasa donosi" po "prawicowej stronie" był spokój

    Całe to "spłonięcie" TVN-owskiego samochodu też śmierdzi na kilometr ...

    Na moje oko coś tu było nie tak - czyli fotoreporter o płonących samochodach
    TVN
    <http://wolnapolska.pl/index.php/Aktualności/2011112
    114883/na-moje-oko-co-tu-byo-nie-tak-czyli-fotorepor
    ter-o-poncych-samochodach-tvn/menu-id-144.html>

    "[...]
    1. Zamaskowany człowiek atakuje z kilkoma innymi osobami samochód TVN Meteo,
    potem wrzucają racę.
    2. Kibic Legii próbuje wyciagnąć racę. Kibice gaszą pożar.
    3. Organizator Marszu Niepodległości Witold Tumanowicz, sam rozgania tłum,
    apeluje o nieuleganie prowokacjom. Sytuacja się uspokaja i wóz Polskiego
    Radia odjeżdża.
    4. Policja ochrania zaatakowane samochody... potem się wycofuje?!
    5. Znowu ataki tej samej grupy na samochody.
    6. Kolejne podpalenie (tym razem skuteczne) wozu TVN Meteo. Ppolicja nie
    interweniuje, mimo że stoi 200 m dalej...
    [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/