  • 1. Data: 2003-04-02 20:08:29
    Temat: Jak to jest z Maestro w BPHPBK?
    Od: Marian <m...@z...net>

    No wlasnie jak? Na www jest, w Sez@mie nie mozna juz VE zamawiac tylko
    Maestro, w dawnych PBK tez znajac zycie jest... A ja w moim dawnym BPH
    taka rozmowe perzeprowadzilem:

    - Chcialbym zlozyc wniosek o karte Maestro.
    - A ma Pan VE?
    - No mam...
    - To na co Panu Maestro. VE moze Pan z bankomatu pieniadze wybierac! A
    w ogole to bedziemy wymieniac VE na Maestro.

    Heh... Gdyby nie 4 bankomaty BPH w moim miasteczku juz by mnie tam
    dawno nie bylo....

    Moze na grupie wie ktos jak to w koncu z ta Maestro jest???

    --
    Pozdrawiam,
    Marian, mailto:m...@z...net

  • 2. Data: 2003-04-02 20:44:06
    Temat: Re: Jak to jest z Maestro w BPHPBK?
    Od: "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl>

    > Moze na grupie wie ktos jak to w koncu z ta Maestro jest???

    Nie wiem jak to jest, ale wiem jak to bylo w moim przypadku.

    Jakis miesiac temu wyczytalem na www, ze Maestro w BPH jest dla
    wszystkich, a nie tylko dla klientow bylego PBK. Pobieglem czympredzej
    do oddzialu i prosze o Maestro. Na co slysze odpowiedz, ze jeszcze ich
    nie ma, ze ewentualnie dla klientow PBK, ze wogole w przyszlosci nie
    bedzie VE tylko Maestro i ze w systemie sie nie da zaznaczyc dla mnie
    Maestro.
    Po telefonie do infolinii i wizycie w innym oddziale dowiedzialem sie,
    ze Maestro jest, ze da sie zaznaczyc dla mojego konta i ze ma zastapic
    VE. I poniewaz jestem dlugoletnim klientem moge miec obie karty - VE i
    Maestro.
    Wtedy zorientowalem sie, ze moja VE jest wazna tylko do konca lutego.
    Pomyslalem sobie, ze to moja ostatnia VE i ze juz dostane Maestro.
    I dostalem, kolejna VE.
    Uzbrojony w argumenty nie do zbicia pobieglem do swojego oddzialu i
    stanowczo zazadalem Maestro jako drugiej karty. Tym razem dalo sie
    przyjac zamowienie i obecnie jestem szczesliwym posiadaczem VE i Maestro
    BPHPBK. Wazne sa jeszcze dwa lata.

    MichalL

  • 3. Data: 2003-04-05 08:47:02
    Od: k...@w...pl

    Witam
    Ja ustalilem, ze kazdy moze miec VE i Maestro, obojetnie czy ma rachunek w bph
    czy pbk.Problem w tym, ze karta nazywa sie w ich systemie START i niektorzy
    doradcy nie umieja jej znalezc. Spedzilem kilka chwil, zanim Panienka drugiej
    panience ten fakt uswiadomila :-)). No coz niedysponentki to tez ludzie, a jak
    ktos jest tak docekliwy jak grupowicze, to musi powalczyc o swoje.
    kmykow