  • 1. Data: 2009-02-15 13:03:21
    Temat: Jak to jest z obligacjami?
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    Przyznam ze nigdy tego nie dotykalem wiec mam pytanie:
    Czy gdy kupie obligacje na gpw to bede dostawal jakies groszowe odsetki
    codziennie? Czy tylko co pol roku z tego co pisza na bossie?
    Pozdrawiam i dziekuje,

  • 2. Data: 2009-02-15 22:04:59
    Temat: Re: Jak to jest z obligacjami?
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "Gonzo" <g...@n...net> wrote in message news:gn93qs$a09$1@news.onet.pl...
    > Przyznam ze nigdy tego nie dotykalem wiec mam pytanie:
    > Czy gdy kupie obligacje na gpw to bede dostawal jakies groszowe odsetki
    > codziennie? Czy tylko co pol roku z tego co pisza na bossie?

    Ok, chyba juz wiem.
    To teraz inne pytanie:
    Na stronie http://bossa.pl/notowania/o/ciagle/obligacje/ podaja rentownosc w
    okresie do wykupu. Czy jest to rentownosc liczona wzgledem ceny nominalnej
    czy ceny "obligacji wraz z odsetkami"? (Pytanie ma sens tylko jesli dobrze
    rozumiem, ze chcac kupic obligacje musze zaplacic cene rynkowa + odsetki
    skumulowane).

    Pozdrawiam,