  • 1. Data: 2008-04-17 08:17:04
    Temat: Jak to jest z tym kupowaniem z chin i usa na ebayu
    Od: "tomek" <k...@p...onet.pl>

    Witam do tej pory kupowalem wszystko na allegro
    placac wczesniej przelewem
    teraz chcial bym sobie kupic aparat z chin
    ale nie mam karty kredytowej - nie korzystalem i nie byla mi potrzebna
    ani kredytowa ani inna platnicza mam tylko zwykła bankomatową
    co mam zrobic by kupic ten zegarek ?

    Da się zaplacic przelewem z góry , ?
    czy to dobre rozwiązanie ?

  • 2. Data: 2008-04-17 08:33:05
    Temat: Re: Jak to jest z tym kupowaniem z chin i usa na ebayu
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > ale nie mam karty kredytowej - nie korzystalem i nie byla mi potrzebna
    > ani kredytowa ani inna platnicza mam tylko zwykła bankomatową

    tylko czy koszt przelewu i wysyłka nie będą wyższe niż wartość tego co
    kupisz?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-04-17 11:00:53
    Od: "Łukasz" <f...@h...com.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Zdecyduj się kolego czy kupujesz aparat czy zegarek, a może aparat z
    zegarkiem :-)))

    A poważnie to napewno opłaca Ci się sprowadzać jedną sztukę z Chin ?? Może i
    jest taniej ale koszty związane z transportem będą pewnie kilkanaście razy
    wyższe niż ten aparato - zegarek.
    No chyba że planujesz zakupić cały wagon tego czegoś to może i by było
    opłacalne !!

  • 4. Data: 2008-04-17 13:07:40
    Od: "majty" <m...@g...pl>

    Zdecydowanie taniej jest kupowac elektronike itp oraz male i cenne
    przedmioty np w UK. Mnostwo rzeczy jest duzo tanszych niz u nas liczac z
    kosztami przesylki. Bo u nas jak sie nie ma 50-100% marzy to sie nie oplaca
    niektorym handlowac.

  • 5. Data: 2008-04-17 17:39:54
    Od: Ra <w@stopce>

    Łukasz pisze:
    > Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    nie masz nawet karty inteligo ani znajomego z kontem paypal ?

> [...]
    > jest taniej ale koszty związane z transportem będą pewnie kilkanaście razy
    kupowałem odtwarzacz mp3 wyszło < 300zł, u nas na allegro chodzą po 500
    fakt że nie doliczono cła bo paczka miała napisane total value 30$ czy
    jakoś podobnie

  • 6. Data: 2008-04-17 19:07:13
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Łukasz napisał(a):
    > A poważnie to napewno opłaca Ci się sprowadzać jedną sztukę z Chin ?? Może i
    > jest taniej ale koszty związane z transportem będą pewnie kilkanaście razy
    > wyższe niż ten aparato - zegarek.

    Ja zegarko-aparatu nie sprowadzalem, ale zauwazlem natomiast ze
    przesylka z Azji kosztuje mniej niz analogiczna przesylka z Polski do
    Polski (dotyczy przedmiotow wielkosci opakowania od filmu dvd oczywiscie
    z zawartoscia, a konkretnie chodzi o gry - przesylka ok. 4zl ). Podobnie
    zreszta jest z Australi (przesylka ok. 8zl).
    Oczywiscie dotyczy zwyklej przesylki lotniczej, bo kurier to niestety
    spore koszta (aczkolwiek przy obecnym kursie dolara to czasem bardziej
    oplaca sie zamowic kurierem + zaplacic clo + zaplacic VAT niz kupowac w
    Polsce).

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2008-04-17 20:55:52
    Od: "jan" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "majty" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przedmioty np w UK. Mnostwo rzeczy jest duzo tanszych niz u nas liczac z
    > kosztami przesylki. Bo u nas jak sie nie ma 50-100% marzy to sie nie

    no ok ale jak placicie za pomoca paypal ?

  • 8. Data: 2008-04-18 14:30:41
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Zamawiałem na amerykańskim jakis (lekki) uchwyt do gps-a i ku mojemu ździwieniu
    przyszedł pakiecikiem z Chin,
    najprawdziwszych.
    JaC

    -----

  • 9. Data: 2008-04-20 08:59:22
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    jan napisał(a) w wiadomości: ...

    >Użytkownik "majty" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    >no ok ale jak placicie za pomoca paypal ?

    Poczytaj wątek "problem z paypal" około 16-18 lutego założony przez
    Marek.
    Tylko nie jestem pewny, czy nie jest konieczne, aby saldo było w
    walucie zapłaty, jeżeli tak to w PP można sobie "przewalutować".

    Arek