  • 11. Data: 2010-12-10 20:50:44
    Temat: Re: Jak to komorowski będzi wprowadzał z małżonką wolny rynek ....
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > Dlaczego wpierdalasz się w monolog/słowotok???

    Marfi, totus czołowi grupowi macherzy giełdowi wiecie ile ZUS ma długu ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 12. Data: 2010-12-10 21:03:21
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Marfi, totus czołowi grupowi macherzy giełdowi wiecie ile ZUS ma długu ?.

    Nie wiem... ale mnie oferuje 290 zł miesięcznie gdybym dzisiaj przeszedł
    na emeryturę więc mało mnie interesuje jego aktualne zadłużenie bo i tak nie
    pomoże mi przeżyć...

    --
    marfi

  • 13. Data: 2010-12-10 22:26:11
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Marfi, totus czołowi grupowi macherzy giełdowi wiecie ile ZUS ma długu ?.

    zus nie ma długu tylko ci frajerzy, co go będą spłacać

  • 14. Data: 2010-12-10 22:30:36
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości

    > Dlaczego wpierdalasz się w monolog/słowotok???

    Profesjonalizm kwerendy był wart tego!

  • 15. Data: 2010-12-10 22:32:28
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Marfi, totus czołowi grupowi macherzy giełdowi wiecie ile ZUS ma długu ?.

    dlaczego tak mało dyskutujesz na pl.rec.lotnictwo w założonym wątku?
    co, matoły się nie znają na prawach zachowania fizyki i zalali prawde
    bredniami?
    kurde.

  • 16. Data: 2010-12-10 23:12:34
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Zresztą pewnie wyjadę w cieplejsze okolice na starość.

    Dokąd?
    Ja też tak planuję. ;)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 17. Data: 2010-12-10 23:20:10
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości
    >
    > Dokąd?
    > Ja też tak planuję. ;)

    no gdzieś na południe
    może Zakopane???
    ;)

  • 18. Data: 2010-12-11 08:34:21
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > dlaczego tak mało dyskutujesz na pl.rec.lotnictwo w założonym wątku?
    > co, matoły się nie znają na prawach zachowania fizyki i zalali prawde
    > bredniami?
    > kurde.

    Mądrze gadają chłopy. Czytam parę opracowań trochę to musi potrwać zanim
    zadam pytania.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 19. Data: 2010-12-11 08:48:50
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > Mądrze gadają chłopy. Czytam parę opracowań trochę to musi potrwać zanim
    > zadam pytania.

    A tak w kwesti porzadkowej. Ten Eneuel Leszek Ciszewski to jakiś troll, czy
    tylko tak się chwilowo "rozbiegł" z tematem ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 20. Data: 2010-12-11 08:58:44
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > A tak w kwesti porzadkowej. Ten Eneuel Leszek Ciszewski to jakiś troll,
    > czy tylko tak się chwilowo "rozbiegł" z tematem ?.

    Każdemu się zdarza napisać temat niby pod grupę, a dalej pieprzyć 3 po 3 bez
    związku.
    :)))