  • 11. Data: 2012-04-04 16:31:41
    Temat: Re: Jak to totus z ekipą Palikota będą wolny rynek wprowadzali ....
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Paweł Lipka <p...@l...net.pl> napisał(a):

    > No chyba zmuszaj=B1, wszak rz=B1dzili i nie zniesiono w tym czasie
    > obowi=B1zku wo=BFenia ga=B6nicy i zapinania pas=F3w. Apteczki skasowano z 10
    > lat temu.

    Tracisz wątek, o rowerach tu rozmawiamy

    kc

  • 12. Data: 2012-04-04 16:37:57
    Od: Paweł Lipka <p...@l...net.pl>

    On Wed, 4 Apr 2012 14:31:41 +0000 (UTC)
    " kc" <k...@g...pl> wrote:

    > Tracisz wątek, o rowerach tu rozmawiamy

    Owszem, dlatego kończę OT.
    Choć jakby się zastanowić... Sądy 24h sądzą głównie pijanych
    rowerzystów ;)

  • 13. Data: 2012-04-04 18:03:37
    Od: ichi <a...@d...gh>

    Endriu wrote:

    > My tu sobie gadu gadu a ta kurwa pookrągłostołowa banda gotowa to jeszcze
    > za niedługo przegłosować ...

    Aleś wynalazł niusa. Widać nie ma już na co pokurwić. Podniebne tematy już
    nieciekawe?

    --
    ichi

  • 14. Data: 2012-04-04 18:34:53
    Od: " " <n...@g...pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

    > My tu sobie gadu gadu a ta kurwa pookrągłostołowa banda gotowa to jeszcze za
    > niedługo przegłosować ...

    Ale Ci szkoda, że nie było rozpierduchy, jakiegoś powstanka? A najbardziej
    tego, że po takowym naród znacznie bardziej bogobojny by był. Przeca grzechem
    i nieszczęściem chrześcijaństwo się karmi. Miłość znacznie łatwiej głosić gdy
    naród łacny miłości.

  • 15. Data: 2012-04-04 20:36:07
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-04-03 21:55, Endriu pisze:
    > Poseł Ruchu Palikota chce. obowiązkowych przeglądów technicznych dla
    > rowerów
    > <http://nczas.com/wiadomosci/polska/posel-ruchu-pali
    kota-chce-obowiazkowych-przegladow-technicznych-dla-
    rowerow/>

    > "[...] W bandzie, którą wprowadził Janusz Palikot do sejmu kłębi się od
    > ludzi z rozmaitymi odchyłkami. Rekord pobił jednak reprezentujący to
    > ugrupowanie niejaki poseł Marcin Mroczek, który chce wprowadzenia.
    > obowiązku przeglądów technicznych dla rowerów. [...]".

    to się układa w pewną całość
    palikotowcy chcą też obowiązkowych przeglądów
    dla pieszych,
    w pierwszym etapie od 60 roku życia

    "Pytany, jakie to warunki, odparł, że są to kwestie ściśle związane z
    emeryturami. - Na przykład dziedziczenie składki, emerytury
    gwarantowanej, obowiązkowych i darmowych badań dla ludzi po 60. roku
    życia, i tak dalej - wyliczał"

    http://wiadomosci.onet.pl/emerytury,5064614,temat.ht
    ml

  • 16. Data: 2012-04-04 21:11:21
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Aleś wynalazł niusa. Widać nie ma już na co pokurwić. Podniebne tematy już
    > nieciekawe?

    Tak się składa że od 1993 roku na drodze do stworzenia sobie raju na ziemi,
    stoi mi ta pookragłostołowa banda która coraz to bardziej robi mi pod górę

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/