  • 1. Data: 2006-04-07 22:49:43
    Temat: Jak to zrobić w jednym kroku?? (kredyty)
    Od: Jacek <"j_falatowicz[tnij]"@wp.pl>

    Witam,

    Mam taką zagwozdkę.
    Mam kredyt gotówkowy, który spłacam i jeszcze bede splacal przez 2 lata.
    Mysle natomiast tez o kupnie mieszkania, na które chciałbym wziąć kredyt.

    Wiem, że istnieją kredyty konsolidacyjne, za pomocą których można
    połączyć (spłacić) pozostałe posiadane kredyty.

    Pytanie jak to zrobić w jednym kroku?
    Tzn, czy jest możliwosc wziecia takiego kredytu na mieszkanie,
    który sam wchlonalby moj kredyt gotowkowy i splacalbym jeden kredyt.

    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 2. Data: 2006-04-07 23:34:47
    Temat: Re: Jak to zrobić w jednym kroku?? (kredyty)
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > Tzn, czy jest możliwosc wziecia takiego kredytu na mieszkanie,
    > który sam wchlonalby moj kredyt gotowkowy i splacalbym jeden kredyt.

    Jak najbardziej mozna zrobic taki myk.
    Bedzie to mozliwe zwłaszcza wtedy, jesli wartosc kredytu hipotecznego bedzie
    mniejsza niz wartosc mieszkania. Z takiego bufora w niektorych bankach mozna
    splacic inne kredyty, karty kredytowe itp. a czasami nawet dostac gotówke do
    reki.

    Pozdrawiam
    _________________________
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh

    www.stowarzyszenie-pomoc.az.pl/jeden_procent.html

  • 3. Data: 2006-04-08 07:03:03
    Od: Jacek <"j_falatowicz[tnij]"@wp.pl>

    Bartek napisał(a):

    > Bedzie to mozliwe zwłaszcza wtedy, jesli wartosc kredytu hipotecznego
    > bedzie mniejsza niz wartosc mieszkania.

    Przyznam, że nie do końca rozumiem.
    Wartość kredytu hipotecznego chyba powinna być większa
    od ceny mieszkania??

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-04-08 07:44:43
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > Przyznam, że nie do końca rozumiem.
    > Wartość kredytu hipotecznego chyba powinna być większa
    > od ceny mieszkania??

    Niedokladnie sie wyraziłem.
    Wartosc kredytu powinna byc wyzsza niz wartosc zaplaty za mieszkanie
    (przynajmiej o kredyt gotówkowy, ale pewno fajnie byloby pokryc tez inne
    koszty zw. z zakupem), ale niższa niż wartość rynkowa mieszkania.

    Pozdrawiam