  • 11. Data: 2011-03-22 22:49:58
    Temat: Re: Jak umożliwić pobranie pieniędzy innej osobie...
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:imb4q0$vg5$...@n...onet.pl...

    > Hmm, jak patrzę w historię, a trochę tych rachunków mam, to w każdym
    > wyraźnie widać, kto wypłaty dokonał - właściciel czy pełnomocnik, ponieważ
    > podane jest imię i nazwisko wypłacającego.

    Kurde, aż sprawdziłem i masz rację. Na przykładzie Multi: niby w szczegółach
    operacji w miejscu "dane wypłacającego" jest pusto, ale na takim ogólnym
    widoku widać kto wypłacał.

    Chyba zatem niestety pozostają karty, bo przy tak dużej kwocie jakieś
    protezowane rozwiązania strach testować, ryzykując tymczasowym zablokowaniem
    środków.

  • 12. Data: 2011-03-23 08:17:09
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Najlepszy numer to wywijają w PKO SA:
    Jeśli zamawiasz informację o tym, kto dokonał przelewu z rachunku (np. czy posiadacz
    czy któryś z pełnomocników) , to na tej
    informacji pojawiają się dane zamawiającego tę informację jako rzekomo zleceniodawcy
    przelewu, a o zleceniodawcy ni ch... .

    -----

    | W operacjach archiwalnych tego pola nie ma, ale wątpię by je kasowali.
    | Po prostu nie wyświetlają.
    | Imienia i nazwiska w ogóle nie ma, a adres, niezależnie od tego kto wypłaca, jest
    posiadacza rachunku.

  • 13. Data: 2011-03-23 09:37:57
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 22 Mar 2011 22:36:57 +0100, XYZ napisał(a):

    > Oczywiście przy wypłacie w oddziale wymagany jest podpis, więc zostanie
    > ślad, kto wypłacał na papierowym potwierdzeniu w archiwum bank. Lecz
    > chciałbym, żeby w historii rachunku i na miesięcznym wyciągu było
    > podane, że wypłaty dokonał posiadacz rachunku, a nie pełnomocnik.

    A możesz napisać jakie to ma znaczenie czy wypłacasz osobiście czy za
    pomocą pełnomocnika?

  • 14. Data: 2011-03-23 12:33:24
    Od: ".sp" <s...@a...er>

    > Chciałbym, żeby pewna osoba mogła dokonać wypłaty pieniędzy z mojego
    > konta, w taki sposób, by - przynajmniej w historii rachunku - wyglądało to
    > na wypłatę wykonaną osobiście.

    Skoro dopiero pytasz, to się nie spieszy
    Daj jej kartę bankomatową, kup na siebie przedplaconą,przelej, niech się
    męczy w bankomacie
    Chcesz jej kupić auto czy cos drogiego i musi to mieć razem w garści w
    jednym dniu?

    Chyba sam będziesz musiał pobrać i wręczyć, wysłać kurierem.

  • 15. Data: 2011-03-23 12:41:41
    Od: ".sp" <s...@a...er>

> [...]
    > Chciałbym, żeby pewna osoba mogła dokonać wypłaty pieniędzy z mojego
    > konta, w taki sposób, by - przynajmniej w historii rachunku - wyglądało to

    załóż sobie nowe konto, przelej, wylej na jej konto, zamknij to konto
    Żona się nie zorientuje

  • 16. Data: 2011-03-23 15:00:04
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2011-03-23 13:41, .sp pisze:
    > załóż sobie nowe konto, przelej, wylej na jej konto, zamknij to konto
    > Żona się nie zorientuje

    Za to jak skarbówka się zorientuje, to fajnie nie będzie.

    --
    Raf

  • 17. Data: 2011-03-23 15:38:47
    Od: ".sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "Rafał" <a...@m...invalid> napisał w wiadomości
    > Za to jak skarbówka się zorientuje, to fajnie nie będzie.

    To kochanka powie, ze się kurwiła

  • 18. Data: 2011-03-23 15:42:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/23/2011 10:38 AM, .sp wrote:
    > To kochanka powie, ze się kurwiła
    teamt przerabiany wielokrotnie.

    chocby to 1000 razy powtórzyła nie stanie sie to prawdą i nie wpłynie na
    decyzję US.

  • 19. Data: 2011-03-23 15:57:41
    Od: ".sp" <s...@a...er>

    > choćby to 1000 razy powtórzyła nie stanie się to prawdą i nie wpłynie na
    > decyzję US.

    Jak dostanie gotówkę w łapę i kupi jednorazowo cokolwiek drogiego
    rejestrowanego (auto, ...) to problem darowizny będzie identyczny
    Jak zużyje powoli (na waciki) to karta bankomatowa lepsza.

  • 20. Data: 2011-03-23 16:01:43
    Od: ".sp" <s...@a...er>

    > chocby to 1000 razy powtórzyła nie stanie sie to prawdą i nie wpłynie na
    > decyzję US.

    porzucona kochanka to dziwka