  • 1. Data: 2010-12-25 19:04:50
    Temat: Jak uniknąć spreadu?
    Od: "shadik" <s...@p...onet.pl>

    Mam kredyt hipoteczny w Euro , w banku który miewał ostatnio 12% spread. ;)
    Podpisałem aneks umożliwiający spłatę w walucie kredytu czyli w euro. I teraz mam
    dwie opcje:
    - założyć konto walutowe w jakimś banku i od nich kupować walutę
    - założyć konto w banku który umożliwia wpłatę waluty w kasie
    Który bank umożliwia wpłatę euro na konto i nie ma wysokich opłat za konto i
    przelewy. Jest ktoś zorientowany w praktycznym podejściu do tematu?
    pozdr

  • 2. Data: 2010-12-25 19:42:38
    Temat: Re: Jak uniknąć spreadu?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > - założyć konto walutowe w jakimś banku i od nich kupować walutę
    > - założyć konto w banku który umożliwia wpłatę waluty w kasie

    drugie rozwiązanie jest lepsze
    > Który bank umożliwia wpłatę euro na konto i nie ma wysokich opłat za konto i
    > przelewy. Jest ktoś zorientowany w praktycznym podejściu do tematu?
    > pozdr

    np BZWBK, Citi

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2010-12-25 20:44:17
    Od: blast <jureks77@Wytnij__o2.pl>

    W dniu 2010-12-25 20:04, shadik pisze:
> [...]
    > - założyć konto walutowe w jakimś banku i od nich kupować walutę
    > - założyć konto w banku który umożliwia wpłatę waluty w kasie

    Są jeszcze serwisy takie jak internetowykantor.pl

  • 4. Data: 2010-12-25 21:54:09
    Od: "shadik" <s...@p...onet.pl>

    > Są jeszcze serwisy takie jak internetowykantor.pl

    Korzystał ktoś może z tego kantoru? Na stronce głównej nic nie widzę w temacie
    opłat...(a może przeoczyłem) Wspominają tylko o wysyłce rachunków. Jakie są
    koszta transakcji?
    pozdr

  • 5. Data: 2010-12-25 22:02:15
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-25 22:54, shadik pisze:
> [...]
    > opłat...(a może przeoczyłem) Wspominają tylko o wysyłce rachunków. Jakie są

    Popatrz jeszcze na walutomat.

  • 6. Data: 2010-12-25 23:49:02
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    On Sat, 25 Dec 2010 22:54:09 +0100, shadik wrote:

    > Korzystał ktoś może z tego kantoru? Na stronce głównej nic nie widzę w temacie
    > opłat...(a może przeoczyłem) Wspominają tylko o wysyłce rachunków. Jakie są
    > koszta transakcji?

    Ja juz kogos o to pytalem i gosc zeznal, ze kupuje tak chf do splaty
    kredytu i to dziala.
    Poszukaj w archiwum.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 7. Data: 2010-12-26 00:35:44
    Od: "Michał K." <n...@n...org>

    W dniu 2010-12-25 22:54, shadik pisze:

    > Korzystał ktoś może z tego kantoru? Na stronce głównej nic nie widzę w temacie
    > opłat...(a może przeoczyłem) Wspominają tylko o wysyłce rachunków. Jakie są
    > koszta transakcji?

    Ja korzystam dla kupna niewielkiej ilości EUR odkąd wprowadzili to w
    Aliorze. Bez zarzutu, w przypadku mojego banku- błyskawicznie i żadnych
    opłat.

    Michał

  • 8. Data: 2010-12-26 15:07:48
    Od: " jk" <j...@N...gazeta.pl>

    shadik <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Korzystał ktoś może z tego kantoru? Na stronce głównej nic nie widzę w temacie
    > opłat...(a może przeoczyłem) Wspominają tylko o wysyłce rachunków. Jakie są
    > koszta transakcji?

    Serwis jest ok. W kilku bankach jest kompletnie za darmo, w innych płacisz za
    przelew walutowy.
    I to wszystko.

  • 9. Data: 2010-12-27 08:06:55
    Od: "blast" <jureks77@BEZ___TEGOo2.pl>

    Użytkownik "shadik" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > temacie
    > opłat...(a może przeoczyłem) Wspominają tylko o wysyłce rachunków. Jakie

    Korzystam od jakiegoś czasu i sobie chwalę. Dużo zależy od tego czy mają
    konto w twoim banku, bo wtedy nic nie płacisz (chyba że TOiP twoje banku
    mówi inaczej).
    Z opłat dodatkowych: wystawiają rachunek papierowy za 5PLN, ale wystarczy
    wysłać zgodę na brak takowego i opłata znika. Kurs po jakim sprzedają walutę
    zmienia się na korzystniejszy wraz ze wzrostem wymienianej kwoty.
    Trzeba brać pod uwagę że przelew kasy od nich na konto docelowe troche trwa,
    nawet 3-4 dni.