  • 1. Data: 2009-04-12 20:04:57
    Temat: Jak w Raju
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    Parlament Europejski jest bowiem prawdziwym rajem. Jak wyliczyl jeden z
    brytyjskich tabloidów, w ciagu piecioletniej kadencji europejski deputowany
    moze spokojnie zarobic okragly milion funtów.

    A wysoka pensja i obfite diety to tak naprawde tylko dodatek do prawdziwych
    luksusów czekajacych na europarlamentarzystów.

    "Rzeczpospolita" przybliza czytelnikom zasady funkcjonowania Parlamentu
    Europejskiego. W dobie kryzysu deputowani nie zapomnieli o niezbednych
    potrzebach. Swoich. I dlatego przyznali sobie prawo do latania za publiczne
    pieniadze klasa biznesowa. Po calym swiecie.

    Taki przywilej parlamentarzystom sie niezwykle przyda. Uwielbiaja bowiem
    organizowac sobie wyjazdowe spotkania w róznych egzotycznych miejscach:
    Plaza, napoje ze slomka, dziewczyny w bikini - to sceneria ostatniej
    konferencji PE poswieconej walce z nedza w Afryce. W listopadzie ubieglego
    roku 80 europoslów wraz z malzonkami i 30 tlumaczami udalo sie na Barbados,
    by dyskutowac o problemach gospodarczych i epidemii AIDS w krajach Afryki.
    19 godzin wykladów i dyskusji zostalo rozlozonych na siedem dni, by mieli
    czas nacieszyc sie sloncem i morzem, nie mówiac o innych atrakcjach.

    Barbados jest ostatnio bardzo wsród europejskich polityków modny, ale lubia
    tez Tanzanie oraz Kenie. Zdarza im sie równiez latac do Australii, by.
    rozmawiac tam miedzy soba o kryzysie gospodarczym w Europie.

    Tak, to nie zart. Ludzie, którzy w telewizji opowiadaja nam o koniecznosci
    zaciskania pasa sami szastaja milionami - dla wlasnej rozrywki. Zapewne nie
    jest to proceder, któremu folguja wylacznie czlonkowie PE. Na utrzymanie
    calej unijnej biurokracji wydajemy miliardy. A w odróznieniu od instytucji
    krajowych, organy UE pozostaja praktycznie poza zainteresowaniem mediów.

    W takim kontekscie nie dziwi, dlaczego niemal wszyscy politycy sa goracymi
    zwolennikami integracji europejskiej. Tworza sobie przytulne gniazdko, gdzie
    zawsze mozna sie schowac i milo spedzic czas.
    http://www.pardon.pl/artykul/8373/oto_prawdziwy_raj_
    ale_tylko_dla_wybranych

    Pester

  • 2. Data: 2009-04-12 20:16:30
    Temat: Re: Jak w Raju
    Od: "Marcin" <v...@j...pl>

    Użytkownik "Pester" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zwolennikami integracji europejskiej. Tworza sobie przytulne gniazdko,
    > gdzie zawsze mozna sie schowac i milo spedzic czas.

    Zapytam z ciekawosci co to ma wspolnego z wgpw?
    Wydaje mi sie, ze bardziej to pasuje do grupy pl.soc.polityka, albo
    pl.praca.dyskusje.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2009-04-12 20:19:51
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin" <v...@j...pl> napisał w wiadomości
    > Zapytam z ciekawosci co to ma wspolnego z wgpw?

    Zapytam z ciekawosci: po co to cytujesz?
    --
    marfi

  • 4. Data: 2009-04-12 20:28:24
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Marcin <v...@j...pl> napisał(a):

    > Zapytam z ciekawosci co to ma wspolnego z wgpw?

    Może mieć. Zarabiając takie pieniądze ni da się ich wszystkich przejeść,
    trzeba trochę zainwestować :-)

    kc

  • 5. Data: 2009-04-12 20:35:33
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Bardzo dobrze, ze to wstawil. Niech mlodzi wiedza jak kreci sie swiat.

    D.

  • 6. Data: 2009-04-13 07:29:10
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Bardzo dobrze, ze to wstawil. Niech mlodzi wiedza jak kreci sie swiat.

    Taaa, w dodatku wokół wszystkich biedaczków u nas, co tam startują, jest
    wytwarzana otoczka 'zesłania'.
    Jak to ich zsyłają, cholera, a oni muszą się dać zamiast zostać tu na
    miejscu.
    Prawdziwe cierpienia.

  • 7. Data: 2009-04-13 07:40:14
    Od: "Bartłomiej Miara" <b...@p...onet.pl>

    Witam!

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Bardzo dobrze, ze to wstawil. Niech mlodzi wiedza jak kreci sie swiat.

    Tak było, jest i będzie. Nic nowego nasi euroszpece nie wymyślili. Od
    początku cywilizacji ludzkiej, tak już jest, że ci którzy są u władzy mają
    lepiej niż inni.

    if you can't beat them, join them, tą maksymą posługują się tzw.
    "przeciwnicy" UE na stołkach w europarlamencie...te to sa największe
    zakłamane sku......y

    Bartłomiej Miara

  • 8. Data: 2009-04-13 09:00:20
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Bardzo dobrze, ze to wstawil. Niech mlodzi wiedza jak kreci sie swiat.

    Stary sie znalazł)

    stary