  • 1. Data: 2002-01-16 16:18:22
    Temat: Jak widza banki w Polsce ?
    Od: "Pawel Galinski" <g...@w...pl>

    "Delo" (10.01) zamieściło w dodatku gospodarczym obszerny artykuł A. M.
    Pędziwoła pt. "Pekao - różą bez kolców". Tekst stanowi pierwszą część
    większego cyklu "Przekształcenia polskiej bankowości". Powołująca się na
    opinie agencji konsultingowej Standard&Poor's oraz czasopism "The Banker" i
    "Home&Market" publikacja poświęcona jest prezentacji początkowego etapu
    reformy polskiego sektora bankowego i finansów publicznych na początku lat
    90. Z publikacji A. M. Pędziwoła wynika niedwuznacznie, że zaangażowanie
    kapitału zagranicznego bardzo korzystnie wpłynęło na sytuację polskich
    banków oraz na jakość oferowanych przez nie usług. "

    http://www.msz.gov.pl/indexkom.html

    --
    pg

    www.trampek.prv.pl

  • 2. Data: 2002-01-17 09:49:10
    Temat: Re: Jak widza banki w Polsce ?
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Z publikacji A. M. Pędziwoła wynika niedwuznacznie, że zaangażowanie
    > kapitału zagranicznego bardzo korzystnie wpłynęło na sytuację polskich
    > banków oraz na jakość oferowanych przez nie usług. "

    Tak- szczególnie w przypadku Citi i Handlowego.
    Sorry, ale nmsp.
    Grzegorz

  • 3. Data: 2002-01-17 15:12:52
    Od: "Mietek Pietras" <m...@w...home.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tak- szczególnie w przypadku Citi i Handlowego.
    > Sorry, ale nmsp.
    > Grzegorz

    A z tytulowym pekaosa to jak jest? Moze lepiej bylo tych kolcow nie
    sprzedawac Wlochom?
    M.

  • 4. Data: 2002-01-18 05:48:35
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > A z tytulowym pekaosa to jak jest? Moze lepiej bylo tych kolcow nie
    > sprzedawac Wlochom?

    Tak masz rację- te kolce zaczynają mnie torszeczkę uwierać.
    Grzegorz

  • 5. Data: 2002-01-18 08:39:40
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net.pl>

    Użytkownik Pawel Galinski <g...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych