  • 1. Data: 2009-10-09 15:39:04
    Temat: Jak wpłacić franki do Deustche Banku?
    Od: "blast" <jureks77@BEZ___TEGOo2.pl>

    Witam serdecznie
    Mam kredyt hipoteczny we frankach w Deutsche Banku . Niedawno założyłem tam
    konto walutowe, celem samodzielnego spłacania kredytu.
    Niestety, DB nie ma okienek kasowych, więc nie można tam po prostu przynieść
    franków z
    kantoru. I stąd moje pytanie: znacie jakiś bank, gdzie można założyć za
    darmo
    takie konto, który miałby kasy gdzie można by było te franki wpłacać, i skąd
    można by było te franki za darmo przelać do DB? Oczywiście kompletnie mi nie
    zależy na oprocentowaniu tego konta żadnych kartach, ani tym podobnych

  • 2. Data: 2009-10-09 17:48:44
    Temat: Re: Jak wpłacić franki do Deustche Banku?
    Od: xbartx <r...@g...com>

    On Oct 9, 5:39 pm, "blast" <jureks77@BEZ___TEGOo2.pl> wrote:
> [...]
    > zależy na oprocentowaniu tego konta żadnych kartach, ani tym podobnych

    Archiwum, bo całkiem niedawno było i to kilka razy nawet.

  • 3. Data: 2009-10-10 08:37:01
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 9 Paź, 17:39, "blast" <jureks77@BEZ___TEGOo2.pl> wrote:
> [...]
    > zależy na oprocentowaniu tego konta żadnych kartach, ani tym podobnych

    najtaniej jest z Citibanku - citi nie pobiera opłaty (konto
    oszczednościowe) i konto jest za darmo. + kursy kantorowe
    weź tylko pod uwagę, że
    1. 15 CHF weźmie bank pośredniczący w przelewie - a jest to DB we
    Frankfurcie
    2. 30 PLN weźmieDB za przelew przychodzący

    więc generalnie się nie opłaci i niestety trzeba kupić w DB. lepiej po
    prostu robić spłatę korzystając z opcji "spłać ratę". zwykle jeśli
    wykorzystasz ją w połowie miesiąca, a nie an końcu to kilka punktów na
    CHFPLN zarobisz - ale oczywiście nie jest to regułą
    poza tym zawsze możesz sprawdzić kurs 2 dnia miesiąca i 3 dnia
    miesiąca. Jeśli 3 dnia miesiąca kurs jest niższy niż 2, to spłacasz
    ręcznie wg kursu z 3. Jeśli jest wyższy, to czekasz aż 4 system
    pobierze używając kurs z 3 :) Oczywiście to tylko kilka groszy więc
    nie wiem czy czasu nie szkoda.
    wątku w archiwum nie czytałem, więc być może o czymś nie wiem

    --
    plusz
    www.kalkulatorlokat.pl