  • 11. Data: 2006-09-19 19:59:53
    Temat: Re: Jak wypierniczyć ten marketing z BPH Sezam?!
    Od: reineman <r...@g...pl>

    A to sprobuje w takim razie poustawiac zobaczymy czy cos pochrzanione...
    jako ze nie korzystam z Moich Finansów to mnie nie boli...

    r.

    > Teraz po logowaniu wygląda to tak:
    > http://img397.imageshack.us/my.php?image=bphbadmn1.p
    ng

  • 12. Data: 2006-09-20 12:45:03
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 19 Sep 2006 18:58:10 +0000 (UTC), w <eepek2$8g3$1@inews.gazeta.pl>, "FW"
    <f...@N...gazeta.pl> napisał(-a):

    > Sama karta, jako taka, jest moim zdaniem naprawdę niezła.
    > Płaska.
    > Z zupełną blokadą transakcji internetowych.

    Większość kart płaskich ma blokadę na IO, więc żadna zaleta.

  • 13. Data: 2006-09-20 12:47:18
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 19 Sep 2006 21:16:22 +0200, w <45103607$0$17964$f69f905@mamut2.aster.pl>,
    reineman <r...@g...pl> napisał(-a):

    > a co do antywirusow, ta sie naraze ...
    > ja skorzystalem ...

    Kondolecja, bo sprzedano ci najgorszy chłam.

    Ale na przyszłość -- pisz pod cytatem.

  • 14. Data: 2006-09-21 19:36:39
    Od: "FW" <f...@g...pl>

    r...@a...net.pl <r...@a...net.pl> napisał(a):

    > Wi=EAkszo=B6=E6 kart p=B3askich ma blokad=EA na IO, wi=EAc =BFadna =
    > zaleta.

    W BPHu nie mam konta, więc nie mam też karty debetowej, a tylko kredytową.
    A jeśli chodzi o karty kredytowe, to tylko nieliczne pozwalają wyłączyć
    całkowicie możliwość płacenia przez internet.

  • 15. Data: 2006-09-27 11:14:27
    Od: "e-kran" <e...@o...pl>

    > Kondolecja, bo sprzedano ci najgorszy chłam.

    Ojejej, jaki kategoryczny człowiek ! A wiesz w ogóle co facet kupił?
    AntiVirenKit, Pandę lub Windows XP mógł kupić w cenie promocji. Może jednak
    nie wszystko to chłam, co ?

  • 16. Data: 2006-09-28 07:41:46
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Dnia 2006-09-27 13:14:27, e-kran napisał(a):

    > AntiVirenKit, Pandę

    To jest MEGAchlam.

    --
    Pozdrowienia/Greetings,
    Poke

    Kredyt Bank i PKO to parodie instytucji finansowych