  • 1. Data: 2011-04-10 08:32:04
    Temat: Jak wyszukiwać w bloombergu
    Od: root <r...@v...pl>

    Chodzi o to gdzie można znaleźć listy symboli stosowanych w bloomberg.

    P.S.
    Wiem skądinad że Endriu sobie z tym radzi b.dobrze ale sie nie odzywa.

  • 2. Data: 2011-04-12 04:38:16
    Temat: Re: Jak wyszukiwać w bloombergu
    Od: miszel <m...@g...com>

    On 10 Kwi, 10:32, root <r...@v...pl> wrote:
    > Chodzi o to gdzie można znaleźć listy symboli stosowanych  w bloomberg.
    >
    > P.S.
    > Wiem skądinad że Endriu sobie z tym radzi b.dobrze ale sie nie odzywa.

    chodzi Ci o listę komend uruchamiających kolejne funkcje na ekranie
    czy o listę skrótów spółek/instr.fin?
    Tego jest tysiące, więc nie wiem czy jest sens kompletowanie tego w
    większej ilości poza podstawowymi komendami.
    Może to będzie przydatne:
    http://firestone.princeton.edu/econlib/blp/docs/bloo
    mbergmanuallehighuniversity.pdf

  • 3. Data: 2011-04-12 20:06:55
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 11 Apr 2011 21:38:16 -0700 (PDT), miszel napisał(a):

> [...]
    > Tego jest tysiące, więc nie wiem czy jest sens kompletowanie tego w
    > większej ilości poza podstawowymi komendami.

    Nie o to mi chodziło. Chodzi o "obsługę" samej strony www. Oprócz listy
    spółek, funduszy, które można znaleźć bo są całe zestawienia, jest wiele
    ciekawych indeksów. Tak jak ostatnio rozważany tu indeks stosunku ceny
    srebra do złota. Ktoś podał już gotowy link do wykresu, ale znaleźć go
    samodzielnie już nie potrafię. Gdybym chciał go porównać z czymś innym,
    musze wpisać ticker a tego oczywiście też nie znam.
    Myślałem ze istnieje jakiś "help:, w którym pogrupowane są różne dane,
    indeksy, instrumenty wg rodzaju ale chyba nie ma czegoś takiego.