  • 11. Data: 2003-09-20 22:30:15
    Temat: Re: Jak zabezpieczyć oszczędności przed "wariantem argentyńskim"?
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Andy" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bkihm9$n3a$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Czemu? Laik pyta czy jak mam 10$ w banku po 4pln dajmy na to dzisiaj to
    > jutro przy warincie argentynskim nie mam? Jak to jest ?

    A jaki był dostęp Argentyńczyków "w wonczas" do swoich kont w argentyńskich
    bankach ????

  • 12. Data: 2003-09-20 22:52:25
    Od: "Andy" <a...@i...pl>

    > A jaki był dostęp Argentyńczyków "w wonczas" do swoich kont w
    argentyńskich
    > bankach ????

    Np tak o tym nie pomyslalem czyli bezpieczne jak w banku :-)

  • 13. Data: 2003-09-24 17:25:17
    Od: "Czeslaw M." <c...@d...slp.pl>

    Piotr wrote:

    > Czy lepiej wymienić złotówki na jakąś stabilną walutę a jeśli tak to jaką
    > (EUR, USD, CHF) i trzymać kasę w domu?? Czy też założyć konto za granicą - z

    Ja sie rozgladam za kontem za granica ale nie wyglada to na prosta
    sprawe. Jesli ktos zna bezbolesny sposob zalozenia tekiego konta bez
    ruszania sie z miejsca to niech nada.
    ---