  • 31. Data: 2010-07-16 21:26:38
    Temat: Re: Jak zainwestować 20 tys. zł?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    zenek wrote:

    > Przez 3 lata mozna ten kapital pomnozyc kilkukrotnie ale do tego trzeba
    > miec jaja.
    > Prosty przyklad sprowadzasz lasery do ps3, takowy z gwarancja 3
    > miesiace kosztuje u chinczyka 37$ czyli po sprowadzeniu z VATem 140zl
    > sprzedajesz z pocalowaniem w reke po 200-300zl czyli na jednej
    > sztuce masz na czysto 60-160zl. za 20kzl kupisz tych laserow 140sztuk
    > sprzedaj je w ciagu roku i masz do przodu ponad 8kzl.

    i jeszcze z tego trzeba zapłacić podatek, zus.
    do tego jeszcze trzeba uwzględnić obsługę rękojmi itp itd.
    W efekcie można wyjść całkiem sporo w plecy.

  • 32. Data: 2010-07-16 21:27:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    zenek wrote:

    > Mozesz otworzyc firme w UK i wtedy ZUS wychodzi prawie na 0.

    albo na księżycu.

  • 33. Data: 2010-07-16 21:28:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    g...@o...pl wrote:

    > Mówiłem o zusie, a nie o czynszach. Poza tym jakie czynsze? Zrzucasz te lasery w
    > piwnicy i tyle.

    tylko nie zapomnij w spółdzielni poinformować, że prowadzisz DG w
    mieszkaniu.

  • 34. Data: 2010-07-16 21:35:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    witek pisze:

    > tylko nie zapomnij w spółdzielni poinformować, że prowadzisz DG w
    > mieszkaniu.

    A gdzie ma prowadzić? Przecież siedzibą DG będzie zawsze miejsce
    zamieszkania.

    --
    Liwiusz

  • 35. Data: 2010-07-16 21:59:26
    Od: g...@o...pl

    > tylko nie zapomnij w spółdzielni poinformować, że prowadzisz DG w
    > mieszkaniu.

    Czym grozi poinformowanie, a czym niepoinformowanie?

  • 36. Data: 2010-07-16 22:13:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    g...@o...pl pisze:

    > Czym grozi poinformowanie, a czym niepoinformowanie?

    I z czego wynika obowiązek informowania? I czy przypadkiem nie
    mieszamy używania lokalu do celów działalności gospodarczej (lokal
    usługowy) z zamieszkiwaniem przedsiębiorcy, który - z mocy prawa i
    obowiązkowo - ma swoją siedzibę w miejscu zamieszkania.

    Samo składowanie gratów (tutaj: laserów) lokalu użytkowego z
    mieszkania nie czyni :)

    --
    Liwiusz

  • 37. Data: 2010-07-16 22:20:13
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości grup

    > tylko nie zapomnij w spółdzielni poinformować, że prowadzisz DG w
    > mieszkaniu.

    A po co? I już abstrahując w ogóle od celowości, a podchodząc skrajnie
    legalistycznie, czyżby to w jakiś sposób zmieniało charakter lokalu jako
    mieszkalnego?

  • 38. Data: 2010-07-17 00:50:48
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > Nie można mieć w IKE akcji i lokat jednocześnie.

    Lokaty albo obligacje = instrument "pozbawiony ryzyka".

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 39. Data: 2010-07-17 01:12:58
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 16.07.2010 21:17, Jan Werbiński wrote:

    > Albo i nie masz... bo w swoim naiwnym rozliczeniu pominąłeś, że ZUS
    > przez rok kosztuje 9,6 kzł.

    Naprawde ZUS wynosi teraz 800 zl / miesiac?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 40. Data: 2010-07-17 03:00:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    g...@o...pl wrote:

    > Czym grozi poinformowanie, a czym niepoinformowanie?

    stawki są inne.
    Tym, że policzą ci drożej z odsetkami.