  • 1. Data: 2004-06-03 10:27:27
    Temat: Jak zalatwic bankomat??
    Od: "szpaku" <p...@w...pl>

    czy istnieje mozliwosc by zebrac powiedzmy pewna ilosc podpisow albo nawet bez
    podpisow zalatwic postawienie bankomatu w urzedzie gminy??przez ktory przewija
    sie nawet znaczna liczba narodu...ale bank, ktory oferuje swoje uslugi w
    urzedzie nie kwapi sie z zalozeniem takiego "cuda" - jak skontaktowac sie
    choćby z firma Euronet??
    /szpaku
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-06-03 10:49:29
    Temat: Re: Jak zalatwic bankomat??
    Od: "zWrzeszcza" <g...@w...pl>

> [...]
    >urzedzie nie kwapi sie z zalozeniem takiego "cuda" - jak skontaktowac sie

    Z bankiem może być kłopot. Oni mają swoje procedury ustalania czy to się im
    opłaci. Poparcie społeczne tu nie pomoże. Miałem doświadczenie z jednym
    bankiem w centrum miasta w dużym budynku użyteczności publicznej. Nawet
    udostępnienie miejsca za darmo nie pomogło. Jeżeli gmina nie posiada
    odpowiedniej ilości "bankomatowej ludności" to się może nie udać. Chyba, ze
    konkurencja zechce zagospodarować tą gminę dla siebie.
    Pozdr
    Slawek

  • 3. Data: 2004-06-03 10:54:12
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik szpaku napisał:

> [...]
    > urzedzie nie kwapi sie z zalozeniem takiego "cuda" - jak skontaktowac sie

    IMHO o Eronecie zapomnij. Musialbys im machnac analize oplacalnosci.

    W urrzedach czasem bankomaty sa stawiane przez banki, ktore obsluguja
    urzad. Taka forma dopieszczania klienta, zeby nie nawial. Pod warunkiem,
    ze urzad namowi swoich urzednikow do korzystania z uslug tegoz banku.

    Bartol

  • 4. Data: 2004-06-03 10:55:22
    Od: "woy" <woy@gamgliwice.\ciach.to\rubikon.\oraz.to\pl>

    Znany(a) niektórym zWrzeszcza, o bladym poranku, olśniony(a),
    napisał(a):

    > Z bankiem może być kłopot. Oni mają swoje procedury ustalania czy to
    > się im opłaci. Poparcie społeczne tu nie pomoże.

    Tu nawet nie chodzi o procedury, tylko zwyczajnie o kasę, czyli koszt
    funkcjonowania. Bankomat jest drogi w utrzymaniu i może się zwyczajnie
    nie opłacać.

    --
    woy

    'Jak pokazują badania, 50% Polaków nie ma pojęcia,
    że stanowi połowę społeczeństwa' [(c) K. Janicki, Piwnica]

  • 5. Data: 2004-06-03 10:58:45
    Od: "woy" <woy@gamgliwice.\ciach.to\rubikon.\oraz.to\pl>

    Znany(a) niektórym Bartol Partol, o bladym poranku, olśniony(a),
    napisał(a):

    > W urrzedach czasem bankomaty sa stawiane przez banki, ktore obsluguja
    > urzad. Taka forma dopieszczania klienta, zeby nie nawial.

    Teraz już coraz rzadziej. Zwyczajnie się nie opłaca. Zwłaszcza że
    samorządy przestały być takimi atrakcyjnymi klientami, a pozostały
    bardzo grymaśnymi.

  • 6. Data: 2004-06-03 11:07:13
    Od: "szpaku" <p...@w...pl>

> [...]
    >odpowiedniej ilości "bankomatowej ludności" to się może nie udać. Chyba, ze
    >konkurencja zechce zagospodarować tą gminę dla siebie.

    u nas ma swoj punkt kasowy Bank Spoldzieczy, ktory nawet nie dorobil sie kart
    a co dopiero bankomat... niestety moze na prowincji taki bankomat pojawi sie
    dopiero w nastepnej dziesieciolatce ;)

  • 7. Data: 2004-06-03 11:21:32
    Od: "woy" <woy@gamgliwice.\ciach.to\rubikon.\oraz.to\pl>

    Znany(a) niektórym szpaku, o bladym poranku, olśniony(a), napisał(a):

    > u nas ma swoj punkt kasowy Bank Spoldzieczy, ktory nawet nie dorobil
    > sie kart a co dopiero bankomat... niestety moze na prowincji taki
    > bankomat pojawi sie dopiero w nastepnej dziesieciolatce ;)

    A jaki to bank? Bo ZTCW przytłaczająca większość BS wydaje karty, a
    sporo ma bankomaty... Może Ci ściemniają z wygodnictwa?

  • 8. Data: 2004-06-03 16:36:10
    Od: "Kamil Kosinski" <k...@...tak.dalej>

    "woy" <woy@gamgliwice.\ciach.to\rubikon.\oraz.to\pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Teraz już coraz rzadziej. Zwyczajnie się nie opłaca. Zwłaszcza że
    > samorządy przestały być takimi atrakcyjnymi klientami, a pozostały

    Bez przesady z tym brakiem atrakcyjności. Przeciętna małomiasteczkowa gmina
    to kilkadziesiąt milionów rocznego budżetu. Z własnych doświadczeń wiem, że
    jak taka gmina ogłosiła konkurs na obsługę finansową to aby ich oferta
    wyglądała lepiej były banki, które same wychodziły z propozycją instalacji
    bankomatu w urzędzie.

  • 9. Data: 2004-06-03 17:00:24
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Kamil Kosinski" <k...@...tak.dalej> napisał w wiadomości
> [...]
    > jak taka gmina ogłosiła konkurs na obsługę finansową to aby ich oferta
    > wyglądała lepiej były banki, które same wychodziły z propozycją instalacji

    A kartę dla skarbnika, żeby mógł dysponować pieniędzmi też dawali? ;]

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 10. Data: 2004-06-03 17:05:39
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    A ja po temacie wątku myślałem, że chodzi o to jak "załatwić" (w sensie
    ogłupić i wyjąć kasę) bankomat ;)

    K.