  • 11. Data: 2004-06-03 18:20:08
    Temat: Re: Jak zalatwic bankomat??
    Od: "Adrian" <z...@o...pl>

    u mnie NA WSI są 3 bankomaty :)))
    około 500 mieszkańców.

    pzdr

  • 12. Data: 2004-06-03 19:42:17
    Od: markop <m...@m...pl>

    Dnia Thu, 3 Jun 2004 20:20:08 +0200, Adrian napisał(a):

    > u mnie NA WSI są 3 bankomaty :)))
    > około 500 mieszkańców.

    U mnie (2500) nie ma żadnego :(

    --
    Pozdrawiam,
    m@rkop

  • 13. Data: 2004-06-03 20:07:12
    Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz>

    Użytkownik "Adrian" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > u mnie NA WSI są 3 bankomaty :)))
    > około 500 mieszkańców.

    ...z czego 50 z listy 100 najbogatszych? :-)

    Daniel

    --
    Marlin: Moj syn zostal zabrany przez tych nurkow...
    Chum: Ludzie. Uwazaja, ze wszystko nalezy do nich.

  • 14. Data: 2004-06-03 21:24:20
    Od: "woy" <woy@gamgliwice.\ciach.to\rubikon.\oraz.to\pl>

    W artykule news:40bf537b$1@news.home.net.pl,
    niejaki(a): Kamil Kosinski z adresu <k...@...tak.dalej> napisał(a):

    > Bez przesady z tym brakiem atrakcyjności. Przeciętna małomiasteczkowa
    > gmina to kilkadziesiąt milionów rocznego budżetu. Z własnych
    > doświadczeń wiem, że jak taka gmina ogłosiła konkurs na obsługę
    > finansową to aby ich oferta wyglądała lepiej były banki, które same
    > wychodziły z propozycją instalacji bankomatu w urzędzie.

    Tak się składa, że też mam osobiste doświadczenia w tej dziedzinie i
    mogę powiedzieć, że owszem, budżet małego miasta, tak pi razy oko od 20
    tys. mieszkańcow, jest już atrakcyjny. Ale w Polsce są głównie gminy
    wiejskie i ulokowane w jeszcze mniejszych miastach. A te niestety takie
    atrakcyjne nie są, z czego na dodatek nie zdają sobie sprawy. To jedna
    rzecz. Druga to ta, że od pewnego czasu przetargi na obsługę gmin
    odbywają się według ściśle określonego szablonu i tam nie ma miejsca na
    dowolne oferowanie dodatkowych usług typu bankomat. Czyli jeśli gmina o
    bankomat w zapytaniu ofertowym nie zapyta - nie ma szans, żeby ten atut
    został wzięty pod uwagę.

    --
    woy

    'Jak pokazują badania, 50% Polaków nie ma pojęcia,
    że stanowi połowę społeczeństwa' [(c) K. Janicki, Piwnica]

  • 15. Data: 2004-06-04 19:37:18
    Od: "szpaku" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Adrian" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > u mnie NA WSI są 3 bankomaty :)))