  • 1. Data: 2005-07-01 22:24:55
    Temat: Jak zarobic 75000 EUR. :)
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    Tego dowcipu tu jeszcze chyba nie bylo (nieco prymitywny, ale za to z
    prezesem banku w roli glownej :)):

    "Pewnego dnia pewna starsza dama przyszla do Banku z torbą pełną
    pieniędzy.
    Podeszła do stanowiska i poprosiła o prywatną rozmowę z prezesem banku, gdyż
    chciała otworzyć konto, a "proszę zrozumieć, chodzi o wielką sumę pieniedzy"..
    Po długotrwałych dyskusjach pozwolono starszej pani spotkac sie z prezesem, bo
    w końcu nasz klient - nasz pan.
    Prezes spytał o kwotę jaką starsza pani zamierzała wpłacić.
    Ona zaś odpowiedziała, że chodzi o 50 milionów EUR. Po czym otworzyła torbę,
    żeby go przekonać, iż tak jest w rzeczywistści.
    Naturalnie zaciekawiony prezes pyta o pochodzenie tych pieniedzy.
    "Szanowna pani, jestem zaskoczony ilością pieniedzy, jaką ma pani przy sobie!
    Jak pani tego dokonała?"
    Klientka na to: "Całkiem prosto. Zakładam się".
    "Zakłada się pani? - pyta prezes - Ale o co?".
    Starsza pani odpowiada: Cóż, o wszystko co możliwe. Na przykład mogę się z
    panem założyć o 25.000 EUR, że pańskie jaja są kwadratowe!"
    Prezes zaśmiał sie głośno i powiedział:
    "Przecież to smieszne! W ten sposób nie mogłaby pani nigdy tak dużo zarobić."
    "Cóż, przecież powiedziałam, że w ten sposób zarobiłam moje pieniadze.
    Byłby pan gotowy założyć się ze mną"
    "Ależ oczywiście - odpowiedział prezes (w końcu szło o kupę pieniędzy).
    zakładam się, o 25.000 EUR, że moje jaja nie są kwadratowe."
    Starsza pani odpowiada: "Zakład stoi, ale ponieważ stawką są duże pieniądze,
    czy moge przyjść jutro o 10.00 razem z moim prawnikiem, żeby sprawdzić naocznie
    i przy swiadku?"
    "Jasne", prezes wykazał zrozumienie.
    Całą noc był prezes niesamowicie nerwowy i spedził wiele godzin na sprawdzeniu,
    czy jego jaja znajdują sie w swojej dotychczasowej formie. Z jednej i drugiej
    strony. W koncu przy pomocy głupiego testu osiągnał 100-procentową pewność.
    Wygra ten zaklad.
    Nastepnego ranka o 10.00 przyszła starsza dama ze swoim prawnikiem do banku.
    Przedstawiła sobie obu panów i powtórzyła, iż chodzi o zakład, którego stawką
    jest 25.000 EUR.
    Prezes zaakceptował zakład, iż jego jaja nie są kwadratowe.
    W celu przekonania się o tym fakcie, poprosiła go dama o opuszczenie spodni.
    Prezes opuścił spodnie. Starsza pani nachyliła sie, spojrzała uważnie i spytała
    ostrożnie, czy może dotknać jaj.
    "No dobrze - odpowiedział prezes - 25.000 EUR są tego warte i mogę zrozumieć,
    że chce się pani do końca przekonać."
    Starsza pani ponownie się nachyliła i wzięła "kulki" w swoje dłonie.
    Wtedy zauważa prezes, że prawnik zaczyna walić głową w ścianę.
    Prezes pyta więc kobietę: "Co sie stało z tym pani prawnikiem?"
    Na to ona: "Nic, założyłam się z nim tylko o 100.000 EUR, ze dzisiaj o godz.
    10.00 bedę trzymała w dłoniach jaja prezesa tego banku"."

    Zrodlo:
    http://tinyurl.com/7cxu3

    --
    Promocja "VOLKSWAGEN BANK ZA DARMO!"
    Konto e-direct w Volkswagen Bank direct za darmo:

  • 2. Data: 2005-07-02 07:21:58
    Temat: Re: Jak zarobic 75000 EUR. :)
    Od: "Wojtek \"flexim\"" <d...@n...pl>

    konkurs:

    > Tego dowcipu tu jeszcze chyba nie bylo (nieco prymitywny, ale za to z
    > prezesem banku w roli glownej :)):

    ekhm, dowcip starszy chyba od mojego ojca ;)

  • 3. Data: 2005-07-02 08:56:21
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-07-01, konkurs <k...@a...pl> wrote:

    --
    Promocja "VOLKSWAGEN BANK ZA DARMO!"
    Konto e-direct w Volkswagen Bank direct za darmo:
    http://promocja.ir.pl/

    Twoja sygnaturka jest troche nieaktualna - te konto
    kosztuje 5 PLN w podstawowej wersji (standard).

    BPNMSP

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 4. Data: 2005-07-02 21:09:25
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    On Sat, 2 Jul 2005, Wojtek "flexim" wrote:

    > konkurs:
    >
    > ekhm, dowcip starszy chyba od mojego ojca ;)

    Co nie zmienia faktu, ze wg google, na tej grupie go jeszcze nie bylo.

  • 5. Data: 2005-07-02 21:10:27
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    On Sat, 2 Jul 2005, Marcin Jurczuk wrote:

> [...]
    > http://promocja.ir.pl/
    >
    > Twoja sygnaturka jest troche nieaktualna - te konto
    > kosztuje 5 PLN w podstawowej wersji (standard).

    Od razu widac, ze nawet tam nie zajrzales. Pod tym wzgledem jest aktualne.

  • 6. Data: 2005-07-03 08:36:25
    Od: "Wojtek \"flexim\"" <d...@n...pl>

    konkurs:

    > Co nie zmienia faktu, ze wg google, na tej grupie go jeszcze nie bylo.

    no to jeszcze masz kilkanascie tysiecy grup

  • 7. Data: 2005-07-03 10:32:22
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    Inne tematycznie nie pasuja. :P