  • 21. Data: 2007-07-16 10:45:19
    Temat: Re: Jak zbombardować P.P. Poczta Polska (względnie wytruć azotoksem) ??
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    O q...a, to się w domu musisz nasłuchać ;-))
    JaC

    -----

  • 22. Data: 2007-07-16 13:08:25
    Od: robbi <r...@n...com>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Jak nie wiadomo? Skrzynki mają być własnością administratora ze
    > szczeliną przez którą każdy może wrzucić przesyłkę. U mnie na osiedlu
    > praktycznie większość skrzynek to już nowe, tzw. "euroskrzynki".

    No to masz porzadna administracje. Ale czesto i gesto jest przepychanka
    administratorow/zarzadcow nieruchomosci ze to poczta ma na swoj koszt
    wymienic skrzynki.

    --
    pzdr
    robbi

    Kto ma szplina i cos z gorem ten kij tonka nad jeziorem.

  • 23. Data: 2007-07-16 15:34:23
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Wojciech Nawara napisał(a) w wiadomości: ...
    >robbi napisał(a):
    >
    >Jak nie wiadomo? Skrzynki mają być własnością administratora ze
    >szczeliną przez którą każdy może wrzucić przesyłkę.

    A dlaczego nie własnoścoą właściciela lokalu?
    Wolałbym też aby to nie był "każdy" ale nie wiem jak by to można
    technicznie rozwiązać.
    Arek

  • 24. Data: 2007-07-17 08:00:22
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    >O q...a, to się w domu musisz nasłuchać ;-))

    No fakt... i na durnych klientów i na jeszcze bardziej durne kierownictwo.

    /*-+

  • 25. Data: 2007-07-17 12:37:40
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > Co do kwestii wyrzucania listow - to gro skrzynek jest wciaz wlasnoscia
    > PP i operatorzy obcy nie maja zadnego prawa do korzystania z nich. Co
    > nie zmienia faktu ze wyrzucenie do smietnika takiego listy nie jest
    > ladne. Wciaz nie wiadomo jak bedzie kwestia wymiany skrzynek na unijne -
    > z szczelina przez ktora kazdy operator bedzie mogl wrzucic listy, druk,
    > reklame.
    >
    > --
    > pzdr
    > robbi
    >
    > Kto ma szplina i cos z gorem ten kij tonka nad jeziorem.

    Ja swoja skrzynke sam kupilem, wiec nalezy tylko do mnie. Zaden listonosz nie ma
    prawa grzebac w mojej skrzynce, chyba, ze chce miec obity ryj.

    A wszystkie ulotki miesieczne przynosze do najblizszej skrzynki Poczta Polska i
    tam je odsylam nadawcom.

  • 26. Data: 2007-07-17 13:53:17
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Taaak, a ja przypadkowo akurat wychodząc z domu nakryłem listonosza jak stojąc przed
    otwartymi skrzynkami przeglądał
    korespondencję do mnie z mojej skrzynki.
    Miał po prostu w łapie m.in. to, co leżało już w skrzynce do mnie od paru dni
    (wiedziałem, bo był tam list od pewnego
    mr. detektywa z wrocławia, nawet nie chciało mi się wyjmować).
    Tłumaczył się, że poczta im każe wyjmować druki wrzucane nie przez nich.
    Normalnie prokurator i policja, ale nie udowodniłbym...
    JaC

    -----