  • 21. Data: 2010-03-27 11:07:50
    Temat: Re: Jak MĄDRZE podnieść sobie scoring w bik?
    Od: z...@o...pl

    > Nie mieszajmy do tego polityki... Na dodatek ubiegłowiecznej. :)
    > Co to za różnica -- miał studia Kwaśniewski czy nie miał? :)

    dla prawa karnego żadna, bo Kwaśniewski nie ubiegał się o kredyt,

    a brak jest przepisu, mówiącego, że "kto dążąc do wyboru na prezydenta
    RP podaje nieprawdziwe informacje" (gdyby takowy przepis istniał, możnaby
    zapuszkować praktycznie każdego kandydata na prezydenta) :P

    > Samochody zaprzyjaźnionych sąsiadów? ;)

    lokaty to można sprawdzić, nieruchomości tym bardziej

  • 22. Data: 2010-03-27 11:28:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <z...@o...pl> 3...@n...onet.pl

    > dla prawa karnego żadna, bo Kwaśniewski nie ubiegał się o kredyt,

    :) Kredyt to inaczej zaufanie. :) Nie ubiegał się o zaufanie? :)

    > a brak jest przepisu, mówiącego, że "kto dążąc do wyboru na prezydenta
    > RP podaje nieprawdziwe informacje" (gdyby takowy przepis istniał, możnaby
    > zapuszkować praktycznie każdego kandydata na prezydenta) :P

    można by -- proponuje powrót do podstawówki :)
    (nie tylko na studia) :)

    > lokaty to można sprawdzić, nieruchomości tym bardziej

    Dlatego napisałem o zaprzyjaźnionych sąsiadach -- nie trzeba
    wydawać pieniędzy na swój samochód, na buty, na bilety autobusowe...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum... Robię z Ciebie analfabetę nie dlatego, że mam do Ciebie uraz
    poojcowski,
    ale jakoś tak. ;) Następnym razem będziesz pamiętał o tym, że w
    sprawach
    wiary nie ma żartów. ;)

    -- Pójdziesz do więzienia!!
    -- Wątpię. :) Niech kto inny ciebie odwiedza. ;)

  • 23. Data: 2010-03-27 11:48:26
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:3...@n...onet.pl

    > i sobie podniósł wykształcenie, potem popada w zadłużenie, nie spłaca
    > bo mu firma przestała przynosić dochody itd. itp. kredyt do komornika
    > komornik wq... że nie ma z czego ściagać zauważa nieścisłość danych
    > o wykształceniu. Załózmy że ten komornik jest złośliwą mendą i ma czas

    Nie ma w praktyce możliwości zauważyć.

    > czy jeśli ktoś się uprze (jak ten mendowaty komornik z mego przykładu)
    > to może komuś wytoczyć sprawę karną o oszustwo kapitałowe?

    Nie może.

  • 24. Data: 2010-03-27 12:10:42
    Temat: Re: Jak zbudowac sobie pozytywna historie w bik?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> writes:

    > Za ryzykowne - do tego czasu samochod mozna rozbic i musiec placic
    > wysokie odszkodowanie.

    Poza tym samochody stosunkowo szybko tracą na wartości.
    KJ

    COBOL:
    Completely Over and Beyond reason Or Logic.

  • 25. Data: 2010-03-29 10:01:36
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]

    Spróbuj w Skoku Stefczyka.

    > Chyba nie aż tak dużo. Pytam właśnie dlatego, że bank odmówił mi kredytu
    > (niskiego - 8 tysięcy na 36 m-cy) właśnie z powodu braku wpisów w BIK na
    > mój temat. Nigdy nie bralem nic na raty, nigdy nie bralem kredytu, nigdy
    > nie chciałem mieć karty kredytowej ani debetu w koncie, zawsze wszystko
    > kupuje za gotówkę - i jak sie okazuje, błąd.

    Krzysiek