  • 11. Data: 2002-03-16 16:45:37
    Temat: Re: Jak zdobuć vise classic
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Nie sobie bedzie dodatkowa. A czy na tej dodatkowej bedzie moje imie czy
    > żony? Bo np. teraz jak główna osoba w Pekao SA jest moja żona a na karcie
    > jest moje imie. Więc jak to jest w tym przypadku? Pomóżcie prosze bo mnie
    > czas bardzo nagli

    KK wydaje Lukas, Pekao SA, Citi Bank, BZWBK, Millennium, Raiffeisen.
    Zajrzyj na ich strony lub www.karty.pl

    http://www.karty.pl/oferta/opisy/lukas3.htm - chyba dla Ciebie cos.

    bo reszta to tak >1500 netto chce

    Moze zxaloz konto w Lukasie (Lukas PRO)

    wielkiego wyboru i tak nie masz ;)

  • 12. Data: 2002-03-16 18:21:06
    Od: "bartek" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek" <p...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jest moje imie. Więc jak to jest w tym przypadku? Pomóżcie prosze bo mnie

    zawsze na karcie sa podawane dane osoby ktora sie nia posluguje - czyli na
    karcie dla ciebie zawsze bedzie twoje imie i nazwisko a na karcie dla zony
    zawsze bedzie zony imie i nazwisko - niezaleznie kto jest glownym
    wlascieielm konta - a co do karty kredytowej - chcesz korzystac z kredytu
    zagranica - ale czy wiesz juz jak rozwiazesz sparwe splaty limitu -
    najdluzszy okres kredytowania to chyba 50 dni w wbk - a jesli nie splacisz
    minimalnej kwoty to bank karte zablokuje i nie bedziesz mogl jej uzywac
    nigdzie ;-)
    bartek

  • 13. Data: 2002-03-16 18:29:33
    Od: "Tomek" <p...@h...pl>

    Użytkownik "bartek" <r...@p...onet.pl>
> [...]
    > minimalnej kwoty to bank karte zablokuje i nie bedziesz mogl jej uzywac

    Dzieki za informacje, więcej wiedzy nie zaszkodzi.
    Powiem jeszcze tylko ze nie zamierzam z niej za wiele korzystać ale wiem ze
    czasami przydaje się podczas wizyty w konsulacie. Na tym mi najbardziej
    zalezy.

    Tomek

  • 14. Data: 2002-03-16 18:34:29
    Od: "bartek" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    ze
    > czasami przydaje się podczas wizyty w konsulacie. Na tym mi najbardziej

    trzeba bylo od tego zaczac ;-) wiem o co chodzi bo kilka razy wydawali
    ludzie znajomym karte krdytowa - nawet goldy zeby mogli wjechac do angli -
    ta karta byla wydawana na moment rozmowy na granicy - moze zalatw to w ten
    sposob - pogadaj z kims znajomym i niech da ci karte dodatkowa - moze sobie
    w ten sposob zalatwisz platynowego american express - bedziesz mogl wtedy
    wchodzic do sal dla vipow na lotniskach i bedziesz mial miejsce w hotelu o
    dowolnej porze - o innych zaletach tych kart poczytaj w internecie ;-)
    bartek

  • 15. Data: 2002-03-18 17:06:42
    Od: "Łukasz Zemka" <w...@r...pl>

    Użytkownik "bartek" <r...@p...onet.pl> napisał

> [...]
    sobie
    > w ten sposob zalatwisz platynowego american express

    Taaa.... coz za bezsens... Czlowiek nie pracuje a posluguje sie goldem, albo
    nawet platinum...
    Poza tym to konsulat/ambasade to bardziej bedzie interesowala historia z
    banku, a nie karta...
    Jak sie nie przyniesie historii z banku, to bedzie to podejrzane (no bo o
    ile dobrze pamietam, to o to prosza). A jezeli sie juz sie przyniesie, to
    widac, ze cos z tymi kartami to jest nie tak.... Mysle, ze od razu powiedza:
    zapraszamy za rok, albo wczesniej, jezeli cos sie znaczaco zmieni...

    pozdrawiam
    Wookasch