  • 1. Data: 2008-04-29 18:31:30
    Temat: Jak zdobyć nowe zlecenia np. Projektów stron WWW?
    Od: "l...@g...com" <l...@g...com>

    Witam serdecznie
    Jestem projektantem, programistą witryn WWW oraz grafikiem zajmuję
    się tym od ponad trzech lat i mam dużą wiedzę (tak przynajmniej
    myślę :) w tym "fachu". Mam swoją stronę www.aswiatstron.net na której
    to m.in. oferuję projektowanie różnych materiałów.
    Mam do państwa pytanie jak zdobywać zlecenia projektów np. Witryn
    internetowych?
    Umieściłem ogłoszenia na różnych portalach i nic ...

    Jak macie państwo jakieś propozycje, pomysły to proszę napisać na mój
    mail l...@g...com

    Z góry dziękuję
    Łukasz Czerwiński

  • 2. Data: 2008-04-29 18:46:16
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Kwi, 20:31, "l...@g...com" <l...@g...com> wrote:

    NTG

    masz bledy na stronie
    Hala Gosiennicowa

    portfolio ubogie.
    nie oferujesz hostingu

    Klientow glownie dostaje sie z polecenia - zadowolony klient poleca
    cie innemu, ewentualnie dogadaj sie z handlowcem, z ktorym podzielisz
    sie zaplata za wynegocjowane przez niego zlecenie

  • 3. Data: 2008-04-29 18:56:02
    Od: "l...@g...com" <l...@g...com>

    On 29 Kwi, 20:46, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
> [...]
    > cie innemu, ewentualnie dogadaj sie z handlowcem, z ktorym podzielisz
    > sie zaplata za wynegocjowane przez niego zlecenie

    Ok. A gdzie takiego handlowca znajdę?

  • 4. Data: 2008-04-29 18:59:11
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Kwi, 20:56, "l...@g...com" <l...@g...com> wrote:

    > Ok. A gdzie takiego handlowca znajdę?

    Rozmawiaj z firmami, ktore robia strony internetowe, oferujac uslugi
    jako podwykonawca.
    Poszukaj wlasciwej grupy usenetowej

    NTG

  • 5. Data: 2008-04-29 19:04:07
    Od: "l...@g...com" <l...@g...com>

    On 29 Kwi, 20:59, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Rozmawiaj z firmami, ktore robia strony internetowe, oferujac uslugi
    > jako podwykonawca.
    > Poszukaj wlasciwej grupy usenetowej

    Nie wiem czy takie firmy będą chciały mi pomóc ..

  • 6. Data: 2008-04-29 19:05:32
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Dnia 29-04-2008 o 21:04:07 l...@g...com <l...@g...com> napisał(a):

    > Nie wiem czy takie firmy będą chciały mi pomóc ..

    One maja na tobie zarobic....

    NTG.

  • 7. Data: 2008-04-29 19:58:47
    Od: "tamara_k" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik <l...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
[...]

    Jesli piszesz na strony o bankach.. po pierwsze nie myl banku i biznesu z
    dobroczynnoscią. Jeżeli masz swoja stronę to niech to bedzie portfolio
    webmastera i grafika, a nie strona chorego dziecka... To niestety moze
    budzic litość, a nie zachecac do zarabiania razem pieniedzy.
    Ja powiem Ci co mnie ułatwiło znacznie szukanie zleceń -załozenie DG,
    jeszcze trochę, a bedziesz mogł załozyc działalnośc i konto firmowe w banku
    (polecam inteligo zeby nie było ze OT) firmy lubia dostawać faktury- a nie
    lubia bawić sie w papierkologię typu zlecenia, umowy itp
    No i portfolio jest troche skromne - pokaż zrób więcej prac
    pozdrawiam
    TMK
    --
    http://www.tworzenie-stron.ovh.org/animacje-flash.ht

  • 8. Data: 2008-04-29 20:41:13
    Od: "l...@g...com" <l...@g...com>

    On 29 Kwi, 21:05, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > One maja na tobie zarobic....
    >
    > NTG.
    >
    > --
    > Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

    Hmmm... Nie za bardzo rozumiem.....?

  • 9. Data: 2008-04-30 05:52:51
    Od: "matman" <s...@s...pl>

    Po pierwsze to nie rób z ludzi idiotów bo każdy tu wie, że znalazłeś sobie
    dodatkowy sposób na zareklamowanie swojego serwisu w internecie. Po drugie
    pomyliłeś grupy.

  • 10. Data: 2008-04-30 08:17:34
    Od: "l...@g...com" <l...@g...com>

    On 30 Kwi, 07:52, "matman" <s...@s...pl> wrote:
    > Po pierwsze to nie rób z ludzi idiotów bo każdy tu wie, że znalazłeś sobie
    > dodatkowy sposób na zareklamowanie swojego serwisu w internecie. Po drugie
    > pomyliłeś grupy.

    Uważam, że zadałem pytanie na właściwej grupie, bo na pl.biznes.banki.
    Tak?... A moje pytanie dotyczy biznesu.. Nie chciałem robić tu
    reklamy, tylko chciałem się państwa poradzić.

    Z poważaniem
    Łukasz Czerwiński