  • 1. Data: 2002-05-12 13:27:11
    Temat: Jak zrobic przelew do USA?
    Od: "Asus" <l...@w...pl>

    Witam

    Jak przelac kase na konto znajomego w USA?

    Posiadam konto w mbanku ale kedys czytalem ze nie mozna robic przelewow
    zagranice.

    ______________ Lukasz
    (Asus) ICQ#: 96977485 Current ICQ status: ( Home Tel#: 692493439 + More ways
    to contact me: http://wwp.icq.com/96977485
    ______________

  • 2. Data: 2002-05-12 13:37:28
    Temat: Re: Jak zrobic przelew do USA?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jak przelac kase na konto znajomego w USA?
    >
    > Posiadam konto w mbanku ale kedys czytalem ze nie mozna robic przelewow
    > zagranice.

    Trzeba sie udac do innego banku. :)
    W zasadzie kazdy bank (wiekszy) Ci to zrobi. Teraz trzeba wymyslec jak
    najtanszy sposob :)

  • 3. Data: 2002-05-12 13:47:18
    Od: "Asus" <l...@w...pl>

    a gdzie najtaniej?

  • 4. Data: 2002-05-12 14:11:34
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > a gdzie najtaniej?

    Nie mam pojecia. Aczkolwiek ludzie wymyslili sposob, ze wysylaja karte
    elektrona do USA (np Fortisowa ;) pozniej przez tel. PIN - ktos sobie
    wyciaga kasiore i juz. (ew. odsyla karte ;)))

    No a co do cen - niestety nie wiem....

    sprobuj Pekao SA

  • 5. Data: 2002-05-12 16:54:22
    Od: "[[[sushi]]]]" <s...@g...pl>

    Nie wiem jak do USA , ale do australii ostatnio w BPH placilem 80 zeta :(((
    pozdr.

  • 6. Data: 2002-05-12 16:59:10
    Od: "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl>

    Dla tych celów polecam Bank Rzemiosła w Krakowie - przelew SWIFT kosztuje 10

    niestety trzeba mieć u nich konto,

  • 7. Data: 2002-05-12 20:44:22
    Od: "Jakub Zak" <c...@p...onet.pl>

    pkobp -> 50 pln

  • 8. Data: 2002-05-13 07:09:09
    Od: "PJ" <h...@W...pl>

    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał:

    > elektrona do USA (np Fortisowa ;) pozniej przez tel. PIN - ktos sobie

    ktoś na grupie wspominał że od Fortisowej VE i tak łupią prowizje w USA

    hosi

  • 9. Data: 2002-05-13 08:11:12
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > ktoś na grupie wspominał że od Fortisowej VE i tak łupią prowizje w USA

    W niektorych bankkomatach, na ktorych jest to wyraznie napisane.

  • 10. Data: 2002-05-14 04:14:28
    Od: "tp" <t...@d...net>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > W niektorych bankkomatach, na ktorych jest to wyraznie napisane.

    A propos "niektorych" bankomatow:
    IMHO, w USA tylko znikoma ilosc bankomatow
    nie pobiera prowizji za wyplate z obcej karty.
    Przewazajaca wiekszosc pobiera 1$..2$.

    A wracajac do "bezprowizyjnosci" Fortisa: czy to nie jest
    aby tak, ze zamiast kasowac prowizje, Fortis wychodzi
    na swoje poprzez stosowanie zdecydowanie mniej
    korzystnych kursow walut ?

    Pozdrowionka
    Tadeusz