  • 1. Data: 2006-04-06 21:14:44
    Temat: Jaka alternatywa dla BPH
    Od: Sebastian Maliszczak <b...@c...krakow.pl>

    Witam

    W zwiazku z fuzja BPH + PEKAO SA poniewaz PEKAO nie trawie szukam nowego
    banku dla siebie i zony. Co proponujecie ? W mbanku mam konto ale
    traktuje je glownie jako konto zapasowe. Myslalem o Multibanku, czy jest
    cos lepszego ? Zalezy mi na dobrym systemie internetowym, dostepnosci
    bankomatow (Krakow) bezproblemowosci, mozliwosci limitu w saldzie
    debetowym i zeby oplaty miesieczne nie przekraczaly 10-15 PLN.
    Bede wdzieczny za wszelkie sugestie.

    --
    Sebastian Maliszczak

  • 2. Data: 2006-04-06 21:33:28
    Temat: Re: Jaka alternatywa dla BPH
    Od: "Darek" <0...@n...poczta.onet>

    > W zwiazku z fuzja BPH + PEKAO SA poniewaz PEKAO nie trawie szukam nowego

    Nawet nie wiesz gdzie trafisz i już rumakujesz :) Moze zostaniesz w BPH??

    Spróbuj moze w Fortisie

    Darek

  • 3. Data: 2006-04-07 06:59:51
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 6 Apr 2006 23:33:28 +0200, Darek napisał(a):
    > Nawet nie wiesz gdzie trafisz i już rumakujesz :) Moze zostaniesz w BPH??

    Mnie też martwi fuzja BPH i PEKAO... BPH idealny nie jest, ale pekao to
    dopiero tragedia :-/ Mam nadzieję, że mimo wszystko system informatyczny
    pozostanie taki jak obecnie - po wczesnych bólach teraz sez@m jest całkiem
    używalny i jedyne co szwankuje to powiadomienia o operacjach...

    > Spróbuj moze w Fortisie

    Fortis odpada - jego system ebankowości to totalna porażka :(

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 4. Data: 2006-04-07 07:19:36
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Sebastian Maliszczak napisał(a):

    > Bede wdzieczny za wszelkie sugestie.

    Ja polecam mimo wszystko Multibank. Co prawda przez telefon praktycznie
    nic sie nie zalatwi ale jesli masz jakis sensowny oddzial gdzies w
    miescie to tam da sie juz zrobisz wszystko (trzeba isc i sprawdzic).
    System www jest bardzo podobny do tego z mBanku, bardzo wygodny i
    funkcjonalny.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2006-04-07 07:47:05
    Od: "miecznik" <p...@g...pl>

> [...]
    > miescie to tam da sie juz zrobisz wszystko (trzeba isc i sprawdzic).
    > System www jest bardzo podobny do tego z mBanku, bardzo wygodny i

    Jaka jest różnica między CUF MultiBank, a Centrum Finansowym mBanku? Coraz
    mniej zacierają się różnice ... Chyba tylko tyle, że w MultiBanku jest kasa,
    a w mBanku nie ma. Ale co klientowi po kasie w Multi jak jest prowizja od
    wpłaty i wypłaty, Lepiej już korzystać z wpłatomatu w Multi. A w mBanku też
    jest taki wpłatomat.
    Multi ma tylko przewagę jeśli chodzi o rachunki walutowe.

  • 6. Data: 2006-04-07 07:49:52
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    miecznik wrote:
    [...]

> [...]
    > jest taki wpłatomat.
    > Multi ma tylko przewagę jeśli chodzi o rachunki walutowe.

    I jeśli robisz więcej niż 10 (lub 14) przelewów miesięcznie. A do
    rachunków walutowych multikonto nie jest potrzebne.

    KJ

  • 7. Data: 2006-04-07 08:01:01
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Jacek Osiecki wrote:
> [...]
    > to dopiero tragedia :-/ Mam nadzieję, że mimo wszystko system
    > informatyczny pozostanie taki jak obecnie - po wczesnych bólach teraz

    System będzie pekaosa - na 99%. Oni maja ten sam system, co jest w citi :)
    tylko ze maja hasła jednorazowe.

  • 8. Data: 2006-04-07 08:02:53
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Thu, 06 Apr 2006 23:14:44 +0200, Sebastian Maliszczak
    <b...@c...krakow.pl> wrote:

> [...]
    >bankomatow (Krakow) bezproblemowosci, mozliwosci limitu w saldzie
    >debetowym i zeby oplaty miesieczne nie przekraczaly 10-15 PLN.

    mBank. Spełnia wszystkie powyższe wymagania.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://www.fototok.tkb.pl/pt/photo.php?p=100361

  • 9. Data: 2006-04-07 08:06:24
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    miecznik wrote:
    > Jaka jest różnica między CUF MultiBank, a Centrum Finansowym mBanku?
    > Coraz mniej zacierają się różnice ...

    Różnice będa się zacierać............. aż w końcu połączą te dwa stwory :)

  • 10. Data: 2006-04-07 09:23:33
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > mBank. Spełnia wszystkie powyższe wymagania.

    Bzdura .... w BPH są bezpłatne wypłaty z wszystkich bankomatów, a w mBanku
    tylko z Euronetu.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://www.kszysiek.prv.pl