  • 1. Data: 2010-03-20 17:12:30
    Temat: Jaka karta kredytowa?
    Od: ledres <l...@u...op.pl>

    Witam.
    Szukam karty kredytowej. Jest mi ona potrzebna glownie po to, zeby sobie
    pozytywna historie w BIKu zrobic, no i zeby pokorzystac z darmowego
    kredytu. W zwiazku z tym powinna ona miec nastepujace parametry (albo
    jak najwiecej z nich):

    - byc za darmo albo miec latwe do spelnienia warunki zwolnienia z oplat
    (mysle, ze jakies 500 PLN miesiecznie nia wydam)
    - miec jakies bonusy w postaci zwrotu jakiegos odsetka kwoty wydawanej
    nia itd.
    - limit nie musi byc duzy, 5000 wystarczy
    - oprocentowanie nie jest zbyt wazne, bo mam zamiar splacac ja regularnie

    Wiem, ze getin juz nie ma przelewow za darmo z rachunku karty, a to
    byloby dla mnie idealne rozwiazanie. Czy jakis inny bank ma taka pozycje
    w ofercie?

    Z gory dzieki za odpowiedzi.

    pzdr. ledres

  • 2. Data: 2010-03-20 17:37:19
    Temat: Re: Jaka karta kredytowa?
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 20 Mar, 18:12, ledres <l...@u...op.pl> wrote:
> [...]
    > - limit nie musi byc duzy, 5000 wystarczy
    > - oprocentowanie nie jest zbyt wazne, bo mam zamiar splacac ja regularnie

    Polbank - KK komfortowa?
    36 transakcji rocznie i karta za free, bonus w postaci zwrotu 0,62%
    (po odjeciu oplaty za ubezpieczenie), calkiem przyjemny kredyt ratalny
    w karcie (oprocentowanie rzeczywiste 8,50% rocznie), dobre kursy walut
    (wazne przy zakupach zagranicznych), opcjonalnie 2 pln miesiecznie za
    pakiet assistance.
    Nie wiem tylko jak u nich wyglada ubezpieczenie od ewentualnych
    tranzakcji po kradziezy karty.

    > Wiem, ze getin juz nie ma przelewow za darmo z rachunku karty, a to
    > byloby dla mnie idealne rozwiazanie. Czy jakis inny bank ma taka pozycje
    > w ofercie?

    Juz chyba nie ma :(

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 3. Data: 2010-03-20 18:06:39
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 20 Mar 2010 10:37:19 -0700 (PDT), Rafal M napisał(a):

    > Polbank - KK komfortowa?
    > 36 transakcji rocznie i karta za free, bonus w postaci zwrotu 0,62%

    Akurat od 5000 limitu mozna brać golda, zwracają 0,9%. Jedyna różnica to 60
    transakcji rocznie do zrobienia.

    --
    Kojer

  • 4. Data: 2010-03-20 18:17:11
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    https://www.keepitsimple.pl/

  • 5. Data: 2010-03-20 19:31:15
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 20 Mar 2010 18:12:30 +0100, ledres napisał(a):

> [...]
    >
    > Wiem, ze getin juz nie ma przelewow za darmo z rachunku karty, a to
    > byloby dla mnie idealne rozwiazanie. Czy jakis inny bank ma taka pozycje

    KIS z open finance

    Xenocide

  • 6. Data: 2010-03-20 22:13:11
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 20 Mar, 20:31, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > KIS z open finance

    A kursy walut przy platnosciach zagranicznych jak w OF wygladaja?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 7. Data: 2010-03-20 23:27:00
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-03-20 18:37, Rafal M wrote:

    > Juz chyba nie ma :(

    Chyba Citi ? A przynajmniej miesiąc temu gold miał...

    witrak()

  • 8. Data: 2010-03-21 02:08:23
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    "ledres" <l...@u...op.pl> wrote in message
    > Szukam karty kredytowej. Jest mi ona potrzebna glownie po to, zeby sobie
    > pozytywna historie w BIKu zrobic, no i zeby pokorzystac z darmowego kredytu.

    Te dwa założenia są sprzeczne. Jezeli korzystasz z darmowego kredytu i spłacasz
    kartę w terminie, to nie podnosisz sobie oceny kredytowej.

    MichalL

  • 9. Data: 2010-03-21 05:51:37
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> writes:

    > "ledres" <l...@u...op.pl> wrote in message
    >
    > Te dwa założenia są sprzeczne. Jezeli korzystasz z darmowego kredytu i
    > spłacasz kartę w terminie, to nie podnosisz sobie oceny kredytowej.

    Pozwolę się nie zgodzić.
    Wg mnie sytuacja "ma kredyt i wszystko terminowo spłacane" jest wyżej
    punktowana, niż "pusto w BIK".

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 10. Data: 2010-03-21 06:44:53
    Od: "P." <u...@W...gazeta.pl>

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) napisał(a):

    > Pozwolę się nie zgodzić.
    > Wg mnie sytuacja "ma kredyt i wszystko terminowo spłacane" jest wyżej
    > punktowana, niż "pusto w BIK".

    A tak w ogóle to spłacana całkowicie w okresie bezodsetkowym jest wpisywana do
    BIK czy nie?

    pozdrawiam