  • 1. Data: 2006-05-09 07:47:00
    Temat: Jaka karta platnicza do Grecji
    Od: "DarekM" <d...@o...pl>

    Witam,

    Jestem szczesliwym posiadaczem rachunkuw eKonto (karta z Delfinkami) i
    mBiznes konto (karta z Rekinem) w mBanku. Wybieram sie niedlugo do Grecji i
    zastanawiam sie czy beda mi tam dzialac te karty? Jesli nie to jaka karte
    wybrac zeby dalo sie tam na miejscu placic - jakie sa mniej wiecej koszty
    wydania karty i oplat za uzycie za granica?

    Zgory dzieki za wszelkie sugestie,

    Pozdrawiam,

    DarekM

  • 2. Data: 2006-05-09 08:05:54
    Temat: Re: Jaka karta platnicza do Grecji
    Od: "jot.be" <j...@N...poczta.onet.pl>

    > Jestem szczesliwym posiadaczem rachunkuw eKonto (karta z Delfinkami) i
    > mBiznes konto (karta z Rekinem) w mBanku. Wybieram sie niedlugo do Grecji
    > zastanawiam sie czy beda mi tam dzialac te karty? Jesli nie to jaka karte

    Pierwsza działa bez problemu (przynajmniej na Krecie).
    Drugiej nie mam, to nie wiem.
    W bardzo wielu miejscach w Grecji (zwłaszcza w knajpkach,tawernach)
    kart nie akceptują.
    Pozdr

  • 3. Data: 2006-05-09 08:16:33
    Od: "El Matador" <p...@g...plitego>

    > Wybieram sie niedlugo do Grecji i
    > zastanawiam sie czy beda mi tam dzialac te karty?

    Nie napisałeś w jakie rejony jedziesz Grecja Grecji nierówna. Próbuj się
    przejść do Polbanku. To jest "zamiejscowy" ;) oddział greckiego Eurobanku,
    możliwe że są jakieś preferencje na używanie karty w Grecji typu bankomaty
    ich grupy są za free.

    > Jesli nie to jaka karte
    > wybrac zeby dalo sie tam na miejscu placic - jakie sa mniej wiecej koszty
    > wydania karty i oplat za uzycie za granica?

    Jeśli nic nie wyjdzie z tym Polbankiem to polecam jednak zabrać jakąś
    wypukłą by za bardzo się nie zdziwić przy płaceniu. Za 30zł w Multibanku
    Visa Clasic myślę jest rozsądnym roziwązaniem.Rozliczana w Euro.

    --
    El Matador

  • 4. Data: 2006-05-09 10:18:25
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    El Matador wrote:
> [...]
    > wypukłą by za bardzo się nie zdziwić przy płaceniu. Za 30zł w
    > Multibanku Visa Clasic myślę jest rozsądnym roziwązaniem.Rozliczana w

    Taaaaaa - tyle, ze trzeba miec rachunek za 5zł/mc ;)

    Już lepiej kredytówkę w mBanku - za 38zl.
    http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/kredytowa/zmian
    y.html
    Też rozliczana w euro.