  • 51. Data: 2007-08-05 12:25:44
    Temat: Re: Jaką karte wybrać jako pierwsza KK
    Od: "krzymek" <krzymek_WYTNIJ_@_WYTNIJ_terramail.pl>

    > pisanie w 99% na klawiaturze jeszcze dodatkowo uwstecznilo moje pismo
    > reczne.

    Masz duzo racji ale ja dziennie podpisuje ok kilkadziesiąt faktur i nie
    przykładam do tego uwagi i to tez własnie "mutuje" mój podpis.
    Raz do roku musze złożyć ok 500podpisów w jednym dniu, wtedy dopiero jest
    jazda jak patrze na różnice moich podpisów.
    --
    ---==[ krzymek ]==---

  • 52. Data: 2007-08-05 12:29:54
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    krzymek <krzymek_WYTNIJ_@_WYTNIJ_terramail.pl> napisał(a):

> [...]
    > Raz do roku musze złożyć ok 500podpisów w jednym dniu, wtedy dopiero jest
    > jazda jak patrze na różnice moich podpisów.

    Twoj wybor - ja przeczytalem gdzies o stosowaniu imienia i nazwiska w podpisie (sa
    banki, ktore tego wrecz wymagaja regulaminowo) sprobowalem i stwierdzilem, ze "to
    dziala". Chyba najwieksza starannosc przykladamy do pierwszych 2-3 liter
    rozpoczynajacych i imie i nazwisko - stad najbardziej sa powtarzalne.

  • 53. Data: 2007-08-05 23:28:03
    Od: "Nika" <n...@a...pl>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Wszędzie tylko PINem?
    > Bo jeśli podobnie jak mariażowa BZWBK z Pomarańczą, to nie wszędzie...

    Sytuacje, w których proszono o autoryzację podpisem, mogę policzyć na
    palcach. Ostatnio w księgarni w Rzymie. W hotelu w Rzymie poproszono i o
    PIN, i o podpis. W Polsce zdarzało się parę razy, ale już nie pomnę gdzie
    ani tym bardziej, z jakiego terminala.

    --
    Nika
    Pisz tutaj

  • 54. Data: 2007-08-06 14:12:39
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "Maciej Loret" <m...@p...pl> wrote in message
    > Witam.

    > A po slipie mozna poznać czy użyty był chip?
    > Jeśli tak , to w jaki sposób?

    Czasami moze byc wydrukowane Twoje imie i nazwisko na slipie. Ale nie jest
    to regula.

    pozdrawiam

  • 55. Data: 2007-08-06 15:53:15
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Z" <a...@o...pl> wrote in message news:f97a8p$pmj$1@news.onet.pl...

    > Czasami moze byc wydrukowane Twoje imie i nazwisko na slipie. Ale nie jest
    > to regula.

    W zaden sposob nie jest to zwiazane z uzyciem chipa. Na samym poczatku
    powstania obecnego CardPointu ich POSy defaultowo drukowaly imie i nazwisko.
    Od dawna juz sie z tym nie spotykam.

    MK

  • 56. Data: 2007-08-06 16:04:08
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message

> [...]
    > powstania obecnego CardPointu ich POSy defaultowo drukowaly imie i
    > nazwisko. Od dawna juz sie z tym nie spotykam.

    Dziekuje za informacje. Skojarzylem to z zastosowaniem chipa, poniewaz
    bankomaty czytajace chipa (Banca Intesa) witaja mnie "WELCOME <moje imie i
    nazwisko z karty>". W takim razie przepraszam za wprowadzenie w blad.

    pozdrawiam

  • 57. Data: 2007-08-06 16:36:48
    Od: Gostecka <d...@e...pl>

    Maciej Loret napisał(a):
    > Witam.

    > To na razie daj sobie spokój z KK...

    w bz wbk wszystkie karty mają chipa i musisz wbić zawsze pin

  • 58. Data: 2007-08-06 16:38:36
    Od: Gostecka <d...@e...pl>

    w bz wbk napewno z chipem kk

  • 59. Data: 2007-08-06 17:07:13
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > w bz wbk wszystkie karty mają chipa i musisz wbić zawsze pin

    Przeczytaj wątek, zobaczysz, że nie zawsze.

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    Przydatne linki dla właścicieli Alfa Romeo, ale nie tylko:

  • 60. Data: 2007-08-09 20:16:20
    Od: Maciej Maciejewski <m...@g...com>

    On 4 Sie, 19:45, "MK" <m...@i...pl> wrote:
    > O ile nic sie nie zmienilo to wystarczy jeszcze raz paskiem przeciagnac i
    > pojdzie. Pisalem juz kilka razy, ze chip BZWBK dziala w Polsce prawidlowo
    > tylko w POSach CardPoint, ale zawsze znalazl sie ktos kto to podwazal.

    W eService tez działa, tak tylko dla informacji :)